Reclamatii Posta Romana
In momentul de fata Posta Romana este operatorul national de servicii postale, dar si de curierat ,mai nou oferind serviciu universal pe tot teritoriul tarii.
Cu o istorie foarte indelungata , Posta Romana a fost fondata in 1862 si are in prezent 41 de oficii judetene si sapte centre regionale de tranzit in toata tara.
Poşta Română S.A. este operatorul naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării (93,52% din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acţiuni).
In care dintre situatii ajungi sa ai nevoie de specialistii de la Posta Romana ? Reclamatii Posta Romana
-pentru ca nu ti-a ajuns coletul, scrisoarea
-s-a deteriorat produsul din colet sau e defect
-postasul nu te-a gasit si nici nu a lasat o notificare
-coletul tau a ramas undeva „pe drum”, nu se stie unde, in vreun depozit, centru de tranzit. -pentru ca persoana careia i-ai trimit coletul prin Posta Romana nu l-a primit nici dupa o luna sau doua chiar, asta se intampla mai rar, dar se intampla.
In toate aceste situatii delicate esti indreptatit sa recurgi la serviciul de reclamatii . Desi te gandesti ca trimiti repede, relativ, si ieftin si mai ales simplu, plicuri, colete sau pachete in toata tara si ai siguranta ca lucrurile tale se vor livra in sigurata , totul , se pare ca este mai complicat decat pare.
Paginile de discutii sunt pline de oameni nemultumiti si de probleme multiple legate de livrari si primiri. Asa ca singura modalitate de a afla ce s-a intamplat cu livrarile si expedierile este apelarea serviciului de reclamatii al Postei Romane
Te-ar putea interesa si: Contact Glovo -reclamatii si sesizari
Ce trebuie sa faci pentru a intra in contact cu un reprezentant Posta Romana departamentu reclamatii
Reclamatii Posta Romana
Cea mai simpla rezolvare in situatia in care vrei detalii despre expeditia ta, colete pe care urmeaza sa le primesti sau alte situatii ,este sa apelezi numarul de telefon 0219393 , pentru apelurile nationale ,sau 004021 9393 111, pentru apelurile internationale.
Trebuie sa cunosti datele despre livrari, colete, de unde au plecat, unde ajung, eventual sa ai numarul de inregistrare al trimiterii, toate documentele si chitantele emise.
Doar asa poti suni la aceste numere ale Centrului de Relatii Clienti si sa afli pe loc tot ce vrei sa stii despre colete, plicuri etc.
Daca vi se pare mai simplu sa faceti o plangeresau reclamatie on-line, puteti trimite un mail la adresa [email protected].
Dureaza ceva pana primesti raspuns dar vei afla pana la urma ce s-a intamplat cu expeditiile sau coletele tale.
Pe site-ul Postei Romane veti gasi si formulare on-line pentru reclamatii, pentru suport clienti, reclamatii externe si interne.
Aici completati toate campurile cu datele personale si date despre colete si asteptati raspunsul. Veti primi confirmarea depunerii cererii/sesizarii on-line pe mail.
Sau mai simplu ar fi sa mergem in Oficiul Postal Express sau Oficiile Judetele de Posta. Le gasim imediat pe site-ul oficial, cautand dupa judet si accesand datele de contact, numere telefon, reprezentant si program.
SOLICITĂRI INFORMAȚII Posta Romana Reclamatii Posta Romana
021 9393
021 9393 111 (pentru apeluri din strainatate)
E-mail:[email protected]
Disponibil zilnic între orele
L – V: 0800 – 2000
S: 0900 – 1300
Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.
Suport Clienți Reclamatii Posta Romana
Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.
Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
Nu mi a intrat alocatia pe luna august
Cea mai simpla rezolvare in situatia in care vrei detalii despre expeditia ta, colete pe care urmeaza sa le primesti sau alte situatii ,este sa apelezi numarul de telefon 0219393 , pentru apelurile nationale ,sau 004021 9393 111, pentru apelurile internationale.