Fan courier reclamatii- Sesizari si contact
Fan courier reclamatii – modalitati de contact cu clientii Fan Courier
Fan courier reclamatii
Cu experienta pe piata de peste 23 de ani, FAN Courier isi onoreaza cererile primite cu ajutorul flotei de peste 1.500 de masini speciale pentru livrari in toata tara.
CONTACT Fan Courier reclamatii
Sediul central
+4021.9336 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea)
+40723/+40742.55.22.33 (apelabil din rețelele Vodafone și Orange)
*9336 (* apel normal, fără suprataxă)
SC FAN Courier Express SRL
RO 13838336 J40/4014/2001
Sediul central
Luni – Vineri : 09.00 – 17.00
Recepție clienți (predare-preluare expediții): 0728.241.759
Șos. de Centură nr. 32, Stefăneștii de Jos, Ilfov, 077175
Dar cand ai atat de multe comenzi zilnice, sute sau poate chiar mii, pot sa mai apara si erori sau diverse probleme .
Pentru astfel de probleme te poti adresa specialistilor de la Fan courier reclamatii.
Fan courier reclamatii – Din momentul in care ai plasat o comanda la o firma de curierat mare, cum este si FAN Courier, te astepti ca uneori sa apara si probleme.
Fie ca trimiti un colet sau astepti cu nerabdare sa primesti coletele de la zeci de kilometri departare, firma de curierat rapid se va ocupa cu profesionalism de fiecare solicitare si comanda, de asta sa fii sigur.
Reclamatii si sesizari – Fan Courier reclamatii
Ce trebuie sa faci daca vrei sa ajungi sa intri in contact cu un reprezentant Fan courier din departamentul reclamatii
E suficient sa stii datele exacte despre expeditie sau coletul care urmeaza sa ajunga la tine, sa ai la indemana AWB-ul pentru tracking si sa fi accesat si serviciile on-line puse la dispozitie de firma inainte ca sa poti vedea singur daca sunt probleme in general.
Pentru sesizari te poti prezenta si direct in centrul zonal sau central daca e aproape de tine, si poti sa depui o plangere sau o sesizare ,ori poti sa discuti cu un reprezentant FAN Courier.
Daca ai coletele in depozitul FAN Courier din orasul tau , vei gasi imediat coletul.
Dar , in cazul in care centrul local FAN Courier este departe si nu doresti sa pierzi timp suni la Fan courier formand numarul de telefon +4021.9336.
Poti sa suni aici si daca esti in afara tarii si ai trimis colete sau astepti colete. 0723.55.22.33/0742.55.22.33 sunt numerele pentru abonatii Vodafone si Orange, daca nu ai cumva minute nationale si esti deja in aceste retele.
Exista si un numar cu tarif normal scurt pentru reclamatii *9336, apelabil in timpul programului de lucru.
Si cum on-line e mereu cel mai simplu sa depui o reclamatie ai la dispozitie si formular on-line pentru Fan courier reclamatii.
In maxim 24 de ore vei primi raspuns, vei primi si notificare de primire a cererii tale pe e-mail. Completezi date personale cerute, date despre livrare, despre coletele de primire, un AWB, daca il ai si orasul, orasele de unde pleaca si ajunge livrarea.
Tot on-line puteti sa depuneti o cerere si pe pagina oficiala de Facebook, sectiunea Mesaje. Aici vi se va raspunde in cateva ore si veti fi redirectionati spre departamentele abilitate.
vii se vor oferi pasii de urmat pentru a putea identifica ce s-a intamplat cu livrarile.
Tine cont si de faptul ca in perioadele foarte aglomerate de peste an ,timpii de livrare se modifica automat, la fel si in timpul sarbatorilor legale sarbatori legale. In general toate reclamatiile sunt rezolvate si livrarile sunt onorate de fiecare data .
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier reclamatii
Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:
+4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
+40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
*9336. Numar cu tarif normal.
Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.
Principalele motive au situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:
- nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
- coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
- curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
- am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
- cat costa trimiterea unui colet?
- cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?
Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale firmei de curierat Fan Courier.
CITESTE SI : Reclamatii Posta Romana
Bună seara ,am expediat un colet de 3 kg prin Fan Curier și la destinație coletul a ajuns deteriorat și conținutul lovit , destinatarul l-a refuzat și l-am primit retur, am refuzat sa-l plătesc și l-au dus la sediu , specific ca ambalajul a fost corespunzător: folie cu bule ,placi polistier și cutie carton