Contact Glovo -reclamatii si sesizari
Glovo este una dintre cele mai cunoscute și mai folosite aplicații din Romania când vine vorba de a comanda mâncare acasă, ceea ce ne oferă și opțiuni precum primirea comenzilor din magazine sau chiar farmacii.
Numărul de telefon Glovo este 932266651.
In unele situatii apelul catre call center Glovo poate fi mai dificil insa pentru aceste situatii este recomandat sa cereti suport din aplicatia Glovo.
In prezent în majoritatea orașelor din țară, milioane de utilizatori folosesc Glovo atunci când doresc să plaseze o comandă.
Deși există momente când ceva nu merge bine cu acea comandă și avem nevoie contactați serviciul pentru clienți Glovo. Acesta este un lucru pe care mulți oameni nu știu cum să facă.
Dacă trebuie să contactați Glovo, mai jos vă vom spune cum este posibil acest lucru. Astfel, puteți rezolva o problemă pe care ați avut-o cu o comandă pe care ați făcut-o.
În plus, este bine de știut că aceasta este o companie care se caracterizează de obicei prin a răspunde rapid atunci când un client îi contactează, așa că nu va trebui să așteptați prea mult.
Contact Glovo
Glovo are un serviciu pentru clienți telefonic, care este, fără îndoială, o opțiune bună dacă avem o problemă sau o situație pe care o dorim rezolvată cât mai curând posibil.
Mulți utilizatori nu cunosc acest număr de telefon, dar acesta poate fi de mare ajutor atunci când caută acea soluție rapidă de la companie. Numărul de telefon Glovo este 932266651.
Este cea mai rapidă și personală modalitate de a contacta compania, precum și ceva care poate avea ca rezultat o soluție mult mai rapidă a problemelor pe care le avem .
Ni se vor solicita informatii precum numarul comenzii sau magazinul sau restaurantul in care am plasat acea comanda pentru ca aceasta problema sa fie rezolvata in cel mai scurt timp.
Contact Glovo -reclamatii si sesizari
A doua opțiune este probabil cea pe care o folosesc majoritatea utilizatorilor atunci când doresc să contacteze Glovo.
Pe site-ul său oficial ni se oferă posibilitatea de a contacta compania dacă avem îndoieli, întrebări sau reclamații.
Se prezintă ca o modalitate simplă de a face acest lucru, pe lângă faptul că este opțiunea la care să apeleze pentru acei utilizatori care nu au aplicația acestui serviciu de livrare la domiciliu pe telefoane.
Acest site web va fi accesibil de pe orice dispozitiv, lucru care, fără îndoială, este deosebit de convenabil atunci când trebuie să contactăm compania.
Desigur, nu vom primi întotdeauna un răspuns imediat, deci este mai bine să folosiți acest site dacă aveți o întrebare sau reclamație care nu este prea rapidă, vrem o soluție, dar nu este nevoie de o soluție în acel moment.
Ghid Contact Glovo
Pașii de urmat pentru a contacta serviciul clienți Glovo de pe site-ul său web sunt:
Accesați site-ul web oficial Glovo de pe dispozitivul dvs. (nu contează ce browser sau dispozitiv utilizați pentru a accesa acest site).
- Derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
- Uitați-vă în partea de jos a site-ului pentru opțiunea Contact sau Contactați-ne.
- Se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât firma să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
- Completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
- Verificați dacă ați completat toate câmpurile necesare.
- Faceți clic pe butonul de trimitere.
- Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.
Reclamatii & seizari -contact Glovo Romania
În cazul în care comanda ta nu a ajuns în stare bună, accesează profilul din aplicație și poti da clic pe Ajutor. Vei primi un raspuns în cel mai scurt timp posibil.
Daca vreau să anulez comanda voi fi taxat ? – Contact Glovo
Poți anula comenzi, însă este posibil să se aplice taxe suplimentrare.( contact Glovo)
Pentru comenzile de mâncare, vei fi taxat în funcție de următoarele condiții:
- dacă magazinul a acceptat comanda și a început să o pregătească, vei plăti prețul produselor.
- acă a fost deja alocat un curier pentru comanda ta, vei plăti o taxă de anulare.
- acă magazinul a acceptat comanda, a început să o pregătească, și un curier a fost alocat pentru livrare, vei plăti prețul produselor și o taxă de anulare.
- dacă curierul ajunge în zona de livrare și finalizează comanda, vei plăti prețul produselor și taxa de livrare. Reține: comenzile de mâncare nu pot fi returnate.
Telefon Contact Glovo
In prezent pentru a intra in contact cu cei de la Glovo se poate accesa doar sistemul automat de chat de la Glovo fie din aplicatie sau online pe site-ul oficial. Telefonul Glovo pentru reclamatii si sesizari momentan nu mai este disponibil oficial.
Descarca aplicatia Glovo -Contact Glovo
Descarca pentru IOS – App Store
Descarca pentru Android – Magazin Play
Citeste si :Ing contact non stop
Bună ziua, v-as ruga sa informati clientii de ce s-a scumpit exagerat de mult transportul prin firma dumneavoastra?
Si problema este ca se scumpeste constant!!!!!!
De ce, și așa este mult transportul!!!!
Salut
Mulți utilizatori nu cunosc acest număr de telefon, dar acesta poate fi de mare ajutor atunci când caută acea soluție rapidă de la companie. Încearcă sa apelezi nr de telefon Glovo este 932266651
932266651 ???
E bătaie de joc! De mult ac nr nu mai e functional!
Buna ziua,
Am făcut o comanda la ora 13:26, am lăsat adresa, am spus unde mă găsește.
Am avut o ședința telefonică in perioada livrării, a sunat dar nu am putut sa-i răspund, nu a vorbit cu cei de la Recepție și mi-a aruncat comanda la gunoi. Repet- trebuia livrat la hotel Moldova din Bârlad- am scris, am anunțat .
Cum îmi recuperez cei 114 lei?
Bună seara,
Am comandat la Glovo, prin vara, unele medicamente și am scris in comanda sa se cumpere de la Farm. AnaMaria lingă stația tramvai Piata Rahova, ca știam ca acolo exista ce aveam nevoie . Chiar șefa de farmacie l-a servit pe acel curier. Cind a ajuns curierul la mine, mi-a dat medicamentele și i le-am plătit, lăsând și un comision, pe lînga taxa de transport 20lei. Am mai vrut sa fac o comanda, nu de mult, tot pt medicamente, ca eu sint foarte bolnav și nu pot umbla, fiind cu handicap grav. La finalizarea comenzii , culmea, figurez ca am o datorie la Glovo, de 222,99 lei !!!.
Curierul nu lasă marfa dacă un om nu i-o achita. Cum poate sa apară datorie ?
Va rog sa reglementati problema, sa pot comanda la dvs in continuare.
Cu multumiri.
05.sept.2022
Buna ziua,
Am făcut o comanda la ora 13:26, am lăsat adresa, am spus unde mă găsește.
Am avut o ședința telefonică in perioada livrării, a sunat dar nu am putut sa-i răspund, nu a vorbit cu cei de la Recepție și mi-a aruncat comanda la gunoi. Repet- trebuia livrat la hotel Moldova din Bârlad- am scris, am anunțat .
Cum îmi recuperez cei 114 lei?
Buna ziua
Am comandat ieri de mâncare și curierul nu a lăsat comanda, la birou unde era așteptat de gardian, a anulat-o și banii au fost luați din cont.
Cum recuperez banii??
Bună ziua
Mie mi-a venit comanda mia luat bani și de pe card și ches când a venit fura bani la oameni azi dacă nu îmi returnează bani o sa sun protecția consumatorului.
bună ziua …
am efectuat recent prima comandă Glovo, nu mi-a functionat aplicatia, am ajuns la Kaufland am luat comanda și am livrat-o la client dar eu nu am putut efectua pașii din aplicatie .. bonul a fost de 101, 52 lei și atát i-am cerut clientului, nu am știu că se adaugă și un cost al transportului.. am contactat colegii dvs. și mi-au închis comanda dar în balanța cash mi-au pus 113 lei .. eu de la client încasând 105 lei. vă rog să-mi modificați suma din balanță. Mulțumesc
Florin,
Pe data de 23.09.2022 ora 11,49 h, am făcut o comandă la Băcania Văcarești in suma de 142,30 lei,
urmând să fie livrată prin Glovo. Întrucât Băcănia nu a putut să onoreze solicitarea mea,mi-a trimis marfuri în valoare de 108,10 lei. Livratorul dvs. Daniel a venit cu factura imițială de 160 lei ( inclusiv transportul )
pe care i-am achitat-o. Excluzând transportul eu i-am plătit cu 34,20 lei mai mult. Vă rog să-mi restituiți suma de 34,20 lei, achitată în plus.
Rspundeți
Buna ziua. As dori sa stiu ce reprezinta suma de 24.99 pe care mi-ati luat-o din cont in data de 30.09.2022,cu cod referinta 542293413606.
Si va rog un nr de tel pt contat.Nr de tel 932266651 nu exista.
Va multumesc!
Stimati domni,
Eu nu mai folosesc aplicatia Glovo si mi-au fost retinuti 24,99 lei astazi 3 oct.
Am incercat sa o folosesc dar in scurtul timp de max o luna am intampinat diverse probleme si am hotarat sa nu o mai folosesc
Dintre probleme:
*Comandam produse din liste si mi se comunica lipsa lor, produsele respective fiind cele care ma determinasera sa fac comanda;
*Mi s-a anulat o comanda pe motiv ca s-a inchis magazinul pt o ora, banii fusesera deja retinuti si a trebuit sa urmaresc anularea retinerii. A trebuit sa refac comanda si acum banii mi-au fost luati mai tarziu…
Si toate acestea in prima luna… de aceea am renuntat si am dezactivat aplicatia.Daca nu am facut-o corect va rog sa ma ajutati si sa luati act de aceasta
Am mai primit emailuri si nu mi s-a parut normal; m-am dezabonat si de la acestea
Stiam ca o luna este gratis si de aceea mi se pare neclara retinerea sumei de 24,99 lei
Suntem pensionari, poate ne descurcam si noi mai greu dar cred ca e mai bine sa renuntam, pt linistea noastra
Sper sa verificati si sa se rezolve,sa nu ma trezesc si cu alte sume retinute
Astept raspunsul dvs
Multumesc
Carutasu Anisoara
Constanta
Motiv 315525
Rog pe cei de la glovo să mă contacteze.
vreau sa anulez abonamentul glovo prime
Imi lipsește o parte din comanda, vreau sa fiu sunat de un angajat Glovo imediat!
Romaneala si cu Glovo asta
Mulțumesc pnt returnarea banilor in cont !Sunteti serioși !