My Wallet -eMAG
My Wallet este o nouă modalitate de finanțare, realizată în parteneriat cu PayU S.A. Momentan, aceasta nu este disponibilă pentru toți clienții eMAG.
My Wallet este un proiect eMAG prin clienții eligibili au posibilitatea de a accesa modalitațile de plată .
Criterii de îndeplinit pentru a folosi My Wallet -eMAG
Motive pentru care My Wallet nu este disponibil pentru tine
- Bugetul disponibil în my Wallet
- Ce produse poți cumpăra cu My Wallet
- Cum achiți o comandă folosind My Wallet
- Plata automată la data scadentă
- Plata anticipată
- Plata cu un alt card
Cum rezolvi o eroare de plată my Wallet – eMAG
Criterii de îndeplinit pentru a folosi My Wallet
Pentru a plasa o comandă cu metoda de plată “Plătește în 4 rate”, trebuie să îndeplinești următoarele criterii:
-să ai un card bancar salvat în contul tău de client
-cardul salvat să fie valabil timp de încă 4 luni;
-să ai disponibil în cardul salvat suma necesară pentru achitarea primei rate
-dacă este cazul, să confirmi tranzacția din aplicația bancară
Dacă ai respectat aceste criterii, însă metodele de plată “Plătește în 4 rate” și “Plătește peste 30 zile” nu au fost aprobate, înseamnă că nu ai primit aprobare din partea partenerilor noștri, PayU S.A.
Motive pentru care My Wallet -eMAG nu este disponibil pentru tine
Pot exista 6 motive pentru care metodele de plată “Plătește în 4 rate” și “Plătește peste 30 de zile” să nu apară în checkout în momentul în care dorești să plasezi o comandă:
- Nu ești abonat la Newsletter. Poți verifica dacă ești abonat la Newsletter în contul de client, secțiunea “Abonările mele”;
- Cardul principal din cont urmează să expire in următoarele 4 luni
- Dorești să facturezi pe persoană juridică
- Nu ai sold disponibil pentru metoda de plată. Poți verifica soldul disponibil în secțiunea “Wallet” din contul de client;
- Produsul nu este eligibil pentru aceste modalități de plată
- Valoarea produselor din coș este mai mică de 100 RON.
- Bugetul disponibil în My Wallet
- Valoarea afișată în secțiunea My Wallet este estimativă. Aceasta va deveni clară în urma analizei și aprobării comenzii de către PayU S.A..
Pe măsura plasării comenzilor, utilizând cele două metode de plată, bugetul din My Wallet se actualizează.
Odată cu anularea comenzilor sau returnarea produselor, suma alocată metodei de plată Plătește peste 30 de zile sau Plătește în 4 rate se modifică în soldul My Wallet.
În cazul în care anulezi sau returnezi o comandă, însă bugetul My Wallet nu se modifică, te rugăm să intri in contact cu un reprezentat pe chat.
Ce produse poți cumpăra cu My Wallet – eMAG
Produsele care pot fi comandate prin metode le “Plătește în 4 rate fără dobândă” și “Plătește în 30 zile” sunt vândute atât de eMAG, cât și de partenerii Marketplace și sunt semnalizate în site și în aplicație. Valoarea comenzii trebuie să fie mai mare de 99,99 lei și mai mică decât valoarea disponibilă în secțiunea “My Wallet“.
Exista câteva categorii exceptate My Wallet -eMAG
- bijuterii
- drone și accesorii
- carduri cadou
- cartele încărcare / cartele prepay
- montaj
- licențe
- asigurări
- jocuri Consolă & PC
- software
- produse din categora “băcănie”
Cum achiți o comandă folosind My Wallet -eMAG
Iată care sunt opțiunile tale de plată, odată ce ai plasat comanda.
Plata automată la data scadentă
My Wallet -eMAG
Poți aștepta debitarea cardului la data scadentă. Această opțiune este valabilă atât pentru metoda “Plătește în 4 rate”, cât și pentru “Plătește peste 30 de zile”.
Plata anticipată My Wallet -eMAG
Te poți folosi de opțiunea “Plătește acum” pentru a plăti anticipat valoarea comenzii. În cazul metodei “Plătește în 4 rate”, poți achita fie valoarea următoarei rate, fie valoarea tuturor ratelor neachitate. În cazul metodei “Plătește peste 30 de zile, poți achita valoarea totală a comenzii.
Plata cu un alt card My Wallet -eMAG
În cazul în care dorești să achiți o rată, restul de plată sau valoarea totală a unui produs cu un alt card, accesează secțiunea My Wallet din contul tău de client. Apasă pe link-ul “Plătește acum” și selectează opțiunea “Folosește alt card pentru plată”.
În cazul în care vrei să faci plăți pentru fiecare rată cu un alt card, va trebui să urmezi pașii de mai sus în fiecare lună.
Cum rezolvi o eroare de plată My Wallet -eMAG
Dacă întâmpini o eroare când plătești prin My Wallet, te rugăm să ne contactezi prin Live Chat (îl găsești în contul de client sau pe eMAG Help), pentru a lua legătura cu un operator.
Buna ziua ,as dori la o comanda de 3000 la un PC pe eMag de ce se plătește livrare și la easybox nu?