Transmitere index hidroelectrica

ActualitateTransmitere index hidroelectrica

Transmitere index hidroelectrica

Transmitere Index Autocitit-Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente.

Modalitati de transmitere index hidroelectrica

Pentru transmiterea indexului trebuie sa stiti codul atribuit locului de consum, cod pe care il regasiti in factura . Informatii suplimentare puteti obtine prin apelarea serviciului Call Center la numarul de telefon: 021.9834

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.

Hidroelectrica -Transmitere index hidroelectrica autocitit

Iata modalitatile de transmitere index la Hidroelectrica:

  • indexul Hidroelectrica poate fi comunicat doar in perioada 24 pana pe 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT).
  • transmitere index hidroelectrictrica prin telefon – 0800 800359 furnizor Hidroelectrica
  • daca nu trimiti indexul , Hidroelectrica  va factura un consum estimat pe baza conventiei de consum semnata in contractul cu furnizorul de energie.
  •  prin intermediul aplicaţiei Hidroelectrica  iHidro, care îi ajută pe clienţii companiei, printre altele, să-şi plătească facturile mai rapid,  să vadă istoricul facturilor, să consulte soldul sau să transmită indexul lunar.
  • Pe site-ul Hidroelectrica exista o rubrica speciala prin care se poate transmite un index , dar se poate face  doar in perioada 24 – 28 ale lunii curente. CliCk AICI pentru a accesa pagina.

Transmitere index hidroelectrica

Pentru a putea face autocitirea contuarului, este necesar să trimiteți CNP-ul trecut în contract, pentru validare, urmând apoi să primiți pe adresa de e-mail, link-ul paginii în care veți putea introduce autocitirea.

- Advertisement -

Transmitere index hidroelectrica – pe   platforma web – Nu introduceti de mai multe ori CNP-ul in caz ca nu primiti emailul cu linkul, deoarece o sa primiti emailul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat.

-de obicei emailul ajunge in cateva secunde. In situatia in care nu primiti emailul, mai bine incercati in urmatoare zi lucratoare sau folositi varianta telefonica.

-daca aveti contor inteligent, nu trebuie sa mai trimiteti indexul la Hidroelectrica, deoarece ca si pe timpul cand erati la vechiul furnizor, contorul d-voastra va este citit de la distanta de catre distribuitorul de energie  care comunica indexul celor de la Hidroelectrica

– Transmitere index hidroelectrica –  atunci cand comunicati indexul trebuie sa o faceti fara cifrele de 0(zero) afisate in fata indexului. De exemplu, daca pe afisajul contorului va apare 00015910, trebuie sa declarati 15910
– pentru transmitere index hidroelectrica folosind varianta telefonica aveți nevoie de codul locului de consum pe care il gasiti pe a doua pagina a facturii Hidroelectrica. Daca nu ati primit inca o factura de la Hidroelectrica, puteti obtine codul locului de consum apeland call center-ul Hidroelectrica, apeland  numerele 021 9834 sau 021 9861).

Pentru transmitere index hidroelectricar  ar fi recomandat , sa apelati call centerul fie dimineata la prima ora, fie mai pe seara(dupa ora 19)… Daca obtineti codul, e destul de usor si rapid de transmis indexul la telefon.

-cand declarati indexul la hidroelectrica  sau la oricare alt furnizor, trebuie sa comunicati exact indexul(numarul) afisat de contor, fara ca sa calculati absolut NIMIC

-daca aveti curent monofazat, trebuie sa comunicati indexul(numarul) afisat de contorul d-voastra, atunci cand va este afisat codul OBIS 1.8.0.

– celor carora NU le-a intrat inca in vigoare contractul cu Hidroelectrica, adica cei care primiti mesajul „Nu puteti comunica indexul online deoarece nu a fost identificat un contract activ pentru CNP furnizat”, asadar pentru ca inca NU sunteti client Hidroelectrica, NU trebuie sa trimiteti indexul

– in prezent, istoricul citirilor NU se poate vedea pe platforma web Hidroelectrica, insa il puteti vedea pe platformele distribuitorilor. De asemenea istoricul il puteti reconstitui, daca va uitati pe email-urile de confirmare pe care le primiti atunci cand comunicati indexul folosind platforma web.

-daca aveti mai multe locuri de consum pe acelasi CNP, puteti trimite indexul pentru fiecare dintre acestea de pe platforma Hidroelectrica
-cei care doresc sa modificati conventia de consum pe care ati trimis-o cand ati facut contractul cu Hidroelectrica , o pot face printr – o  sesizare la adresa de mail de mai jos: https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii

Puteti sa cereti modificarea conventiei trimitand un email la formular.client@hidroelectrica.ro

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.