Retur emag
Retur emag : 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile) E-mail: contact-service@depanero.ro. Reclamatii si sesizari service: sesizari@depanero.ro.
Adresa eMAG /DANTE INTERNATIONAL S.A.: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti
Condiții generale de retur al produselor vândute de eMAG -Retur emag
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.
eMag ramane in continuare liderul magazinelor online din Romania avand cele mai multe produse regasite in platforma eMag. Toate informatiile publicate despre modul de contactare depaartament relatii cu clientii de la eMag sunt regasite si pe site-ul oficial emag
Contact emag retur , info comenzi si livrari, retur, plati, finantare – Retur emag
Retur eMAG afla aici tot ce ai nevoie despre plati, comenzi si livrare, retur produse dar si garantie si service eMAG. Contacteaza emag online.
Contact · Retur eMAG gratuit în 30 de zile · Returul produselor · Formulare de contact
Vrei să returnezi ce-ai comandat – Retur emag
Iată câteva condiții de respectat în cazul produselor vândute de eMAG
Chiar dacă o intuiești, iată prima și cea mai importantă regulă: produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. De bun simț, nu? Mai jos găsești alte condiții de bifat atunci când ai ceva de returnat.
-Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi. Îți protejezi datele, iar produsul poate fi adus la versiunea inițială de software.
-Faci returul cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care ți-a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.
-Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
-Nu se accepta returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
-Nu se accepta returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, sau dacă produsele au licențe OEM activate.
-Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Retur eMAG prin curier
Preferi să returnezi un produs prin curier?
E foarte simplu! Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur de aici.
Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o, în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur.
Gata, nu mai ai nimic de făcut, iar banii îi vei primi în maximum 14 zile. Iar dacă ai cardul salvat în cont, și mai bine! Primesti banii inapoi in 30 de minute de la confirmarea solutionarii returului, prin Instant Money Back.
Există și opțiunea de a alege returul sub formă de voucher. Acesta va fi activat în contul tău de client, secțiunea Vouchere si carduri cadou.
Retur eMAG la easybox – Contact emag returnare produs
De la easybox l-ai luat, tot acolo vrei să-l și returnezi?
Deschide fișa de retur din contul tău de client și selectează predare personală la easybox (această opțiune ți se va afișa dacă produsul e eligibil). Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.
Hai să vedem în detaliu care sunt pașii și condițiile pentru predarea coletului la easybox și ce trebuie să faci dacă l-ai pus în alt locker decât cel destinat.
Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
Cum returnezi un produs la easybox
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
Răspunsul e simplu: depinde de tipul și de dimensiunile produsului.
Un produs eligibil pentru retur la easybox va avea această opțiune afișată în formularul de retur. Deci știi din prima dacă produsul tău se califică sau nu.
Dar și coletul contează! Asigură-te că ambalezi produsul returnat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme.
Uite dimensiunile sertarelor easybox la care să te raportezi:
-mare = 47 x 44.5 x 39 cm
-mediu = 47 x 44.5 x 19 cm
-mic = 47 x 44.5 x 10 cm
Cum returnezi un produs la easybox – Retur emag
Uite o listă de bifat, ca să știi că ai trecut prin toți pașii:
Completezi formularul de retur eMAG
-Verifici dacă ai primit, prin email și SMS, un pin și un link către un cod QR. Ai nevoie de el pentru a deschide un sertar.
-Introdu codul pin sau scanează codul QR la easybox și spune “Sertar, deschide-te!” (această parte e doar de distracție).
-Un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă totuși produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm.
-După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, nu uita să finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai uitat sau ai abandonat procesul de retur, poți să scanezi codul QR sau să introduci codul pin pentru a parcurge pașii de mai sus.
-Dacă ai ajuns aici, returul e aproape gata. Vei primi un email care te va anunța când produsul ajunge în depozitul eMAG.
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit – Retur emag
-Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicaţie, vei vedea pe ecran mesajul ”Atenţie,easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul in locker-ul afişat pe ecran!”.
-În situația în care introduci coletul în alt sertar, nu-i nimic, se mai întâmplă. Dar scrie-ne imediat pe Live Chat și vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday, ca să rezolvăm cât mai repede situația.
Retur eMAG in showroom –
Ai un produs de returnat și chef de o plimbare? Hai în oricare dintre showroomurile eMAG.
Vei primi banii înapoi în funcție de modalitatea prin care ai efectuat plata. Găsești mai multe informații în pagina Termene și Condiții, art. 6.7
Câteva excepții pentru returul produselor în showroom -Retur emag
Nu se pot returna în showroom:
Produsele de mari dimensiuni, care necesită condiții speciale de manevrare și depozitare – electrocasnice mari, incorporabile, piese de mobilier, saltele, decorațiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelope, jante, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materiale de construcții etc.
Mâncarea pentru bebeluși sau copii, medicamentele OTC(medicamente care pot fi cumpărate fără prescripție medicală), dispozitivele medicale, bijuteriile sau plante nu se pot returna în showroom.
Retur emag la oficiul postal
Dacă preferi să returnezi un produs la oficiul poștal partener, primul pas e să completezi formularul de retur de aici. În formular, alege oficiul poștal partener unde vrei să predai coletul și una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
Ce e de bifat pentru predarea unui colet în Oficiile Poștale disponibile:
Colet sigilat: coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii noștri de la Poșta Română: îți recomandam o cutie solidă sau un plic, ambele cu protecție la interior.
Câte un formular de retur/produs de completat: Completează câte un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care dorești să le returnezi. Și nu uita să le ambalezi separat, pentru că vor avea câte un AWB propriu.
Colet cântărit: greutatea maximă a unui colet este de 7 kilograme.
Colet măsurat: dimensiunea unui colet trebuie sa aibă suma laturilor de maximum 3 metri. Adică, aduni latură cu latură, iar rezultatul nu trebuie să depășească 3 metri.
Black Friday la eMag – Retur emag
Perioada in care vanzarile ating cote maxime dar si solicitarile catre departamentul de relatii cu clientii cresc.
Black Friday la eMAG are loc in fiecare an in luna noiembrie, fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte si reduceri. Evenimentul se desfasoara pe durata unei singure zile, cunoscută drept Vinerea Neagra.
Retur emag – service Depanero
Depanero este un serviciu autorizat EMAG Romania. Pentru a lua legatura cu Depanero avem la dispozitie urmatoarele metode de contact:
-Depanero (partener de service autorizat eMAG)
-Contact emag retur : 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
-E-mail: contact-service@depanero.ro
-Reclamatii si sesizari service: sesizari@depanero.ro
Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.
Contact emag retur – Call center
Pentru a intra in legatura cu serviciul de suport clienti de la Emag este necesar sa urmarim pasii urmatori :
-te loghezi in contul tau la Emag pe site-ul emag.ro
-urmaresti status comenzi sau informatii despre comenzile efectuate pe Emag.
-daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite formularul de reparatie produs.
-poti sa interactionezi prin intermediul formularului de CHAT online din contul tau.