Reclamatii vodafone

Reclamatii vodafone

Deseori interactiunea cu serviciul de relatii cu clientii  Vodafone este destul de dificila iar in unele cazuri aproape imposibil sa intri in legatura cu un operator call center .

Contact serviciu de relatii cu clientii Vodafone:

Telefon: *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.

Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Relatii cu clientii Vodafone /Reclamatii Vodafone

 

 Proceduri  de soluționare  reclamații Vodafone  utilizatori finali

Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, într unul dintre următoarele moduri:

  •  telefonic, la numerele:
    – 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)

Program servicii mobile: 
Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale

Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale

Deranjamente tehnice servicii fixe –  Reclamatii vodafone :
Luni -Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00

  •  prin fax, la urmatoarele  numere:
    – 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice
    – 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice
  • prin email și internet, la adresele:- persoane.fizice_ro@vodafone.com

– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– https://www.vodafone.ro/asistenta/modalitati-de-contact/selectare-serviciu

  •  prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada
    Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
  • prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone sau Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone, zilnic, în timpul orelor de program ale fiecărei locații.

 

 Tipuri de servicii de asistență tehnică și de servicii de relații cu clienții oferite și modalitățile prin care aceste servicii pot fi contactate.

    • Relații cu clienții, gratuit – ghid interactiv și operator uman – *222 (program L-V 8:00 – 20:00, S-D 8:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale)
    •  Relații cu clienții, operator uman – *555, valabil 24 din 24 ore, apel taxabil cu 1.29 euro/apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului
    • Relații cu clienții pentru servicii de urgențe, gratuit (program L-V 20:00 – 8:00, S-D 18:00 -08:00, sarbatori legale) – *228
    • Relații cu clienții persoane fizice și juridice, apel gratuit, servicii de date și TV – ghid interactiv și operator uman – *777
    • Relații cu clienții pentru solicitări legate de plăți, gratuit – *224
    •  Relații cu clienții pentru titulari firmă, gratuit – *221
    •  Asistență pe email
    • Reclamații Vodafone  în scris prin poștă, prin fax sau formularul de asistență de pe pagina de internet www.vodafone.ro
    • Număr de contact pentru specialistul de cont – în cazul clienților GBM și MA
    • Contul dvs online MyVodafone: www.vodafone.ro
    •  Serviciul de asistență prin mesaje, gratuit – *100#
    • Asistență online: www.vodafone.ro/asistenta

Asistenta internet Vodafone Reclamatii vodafone
Pentru a preveni eventualele erori de functionare in parametrii optimi specificati de Vodafone Romania, avem un ghid util de rezorvare rapida a conexiuni la internet.

-Asigură-te că toate cablurile sunt conectate corect, iar modemul este alimentat cu energie electrică
-Verifică statusul ledurilor de pe modem
-Dacă utilizezi conexiunea prin Wi-Fi, asigură-te ca ai activat acest tip de conecxiune pe device-ul tău;
-Dacă problema pe care o întâmpini se manifestă pe un singur dispozitiv, verifica setările de pe acel dispozitiv (Adresele IP și DNS sa fie obținute automat, iar Proxy să fie dezactivat);
-Efectueaza resetarea modemului la setările de fabrica. După resetare procesul de sincronizare al modemului poate dura 10-15 minute.
-Verifică statusul serviciilor tale pe factura.vodafone.ro. Intră în cont cu userul și parola contului MyVodafone si accesează optiunea Disponibilitate servicii. În această secțiune poți vedea dacă serviciile tale sunt afectate de o avarie și termenul estimat de rezolvare.

In cazul in care nu reusiti sa stabiliti un contact cu un operator Vodafone la telefon va indrumam si va sugeram sa va indreptati catre un magazin Vodafone pentru a identifica solicitarea dvs si desigur operatorul sa va indrume catre urmatorii pasi

Vodafone TV – Reclamatii vodafone
Bucuria unui serviciu complet stabil si performant orientat catre client. Vodafone are inclusa in oferta televiziune, internet si telefonie mobila.

-166 canale TV, cu 21 de canale de sport incluse;
-NET maxim – Viteza maximă de net disponibilă la adresa ta, în funcție de acoperirea serviciilor: 940Mbps sau 500Mbps;
-Card Digital Inlcus
-Pret 10,90 euro/luna pentru clientii Vodafone.

Informatiile publicate se regasesc si pe  pe site-ul Vodafone.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *