Reclamatii vodafone

ActualitateReclamatii vodafone

Reclamatii vodafone

Contact serviciu de relatii cu clientii Vodafone:

Telefon: *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.

Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Relatii cu clientii Vodafone /Reclamatii Vodafone

 

 Proceduri  de soluționare a reclamațiilor a utilizatorilor finali

- Advertisement -

Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, într unul dintre următoarele moduri:

  •  telefonic, la numerele:
    – 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)

Program servicii mobile:
Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale

Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale

Deranjamente tehnice servicii fixe:
Luni -Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00

  •  prin fax, la urmatoarele  numere:
    – 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice
    – 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice
  • prin email și internet, la adresele:- persoane.fizice_ro@vodafone.com

– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– https://www.vodafone.ro/asistenta/modalitati-de-contact/selectare-serviciu

  •  prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada
    Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
  • prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone sau Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone, zilnic, în timpul orelor de program ale fiecărei locații.

 

 Tipuri de servicii de asistență tehnică și de servicii de relații cu clienții oferite și modalitățile prin care aceste servicii pot fi contactate.

  • Relații cu clienții, gratuit – ghid interactiv și operator uman – *222 (program L-V 8:00 – 20:00, S-D 8:00 – 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale)
  •  Relații cu clienții, operator uman – *555, valabil 24 din 24 ore, apel taxabil cu 1.29 euro/apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului
  • Relații cu clienții pentru servicii de urgențe, gratuit (program L-V 20:00 – 8:00, S-D 18:00 -08:00, sarbatori legale) – *228
  • Relații cu clienții persoane fizice și juridice, apel gratuit, servicii de date și TV – ghid interactiv și operator uman – *777
  • Relații cu clienții pentru solicitări legate de plăți, gratuit – *224
  •  Relații cu clienții pentru titulari firmă, gratuit – *221
  •  Asistență pe email
  • Reclamații în scris prin poștă, prin fax sau formularul de asistență de pe pagina de internet www.vodafone.ro
  • Număr de contact pentru specialistul de cont – în cazul clienților GBM și MA
  • Contul dvs online MyVodafone: www.vodafone.ro
  •  Serviciul de asistență prin mesaje, gratuit – *100#
  • Asistență online: www.vodafone.ro/asistenta

Informatiile publicate se regasesc si pe  pe site-ul Vodafone.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.