Contact Cargus-Reclamatii clienti

Contact Cargus- sesizari si reclamatii

Cargus este o companie de curierat rapid din România avand un raport bun de expediere cu  termen minim de o zi lucrătoare și un termen  maxim 3  zile lucrătoare, calculate de la data preluarii.

Aplicatia Cargus
Pentru a avea acces la informatii despre comenzi, status comanda sau urmarire comanda poti instala aplicatia Cargus.

-App Store IOS
-Google App Android

Cargus estimează o creștere cu 20% a volumelor pentru 2022

In acest articol vom analiza modurile prin care putem sa intram in contact cu Cargus pentru suport , asistenta , preluare si expediere colete.

- Advertisement -

In cazul in care sunt sesizari si reclamatii  un reprezentant call center   Cargus va identifica modul prin care poti cere asistenta.

Sesizari si reclamatii Cargus Contact call center

Indiferent de nevoile  clientiilor , serviciul de call center Cargus este disponibil de luni pana vineri de la ora 8:00 pana la ora 20:00.

Contact Cargus Call center

Numerele de telefon pentru serviciul de suport clienti Contact Cargus sunt urmatoarele:

Telefon dispecerat Cargus: – 021 9330 si 021 9282

Punct de lucru Contact Cargus: Măgurele, Strada Atomiștilor nr. 99 – 115, corp C1, județ Ilfov, România Cod poștal: 07712

Rețeaua Cargus SHIP & GO a atins luna aceasta 3.000 de locații, majoritatea fiind puncte de tip PUDO (pick-up and drop-off), acoperind astfel peste 750 de localități din România, atât orașe mari, cât și localități din zona rurală.

Cum procedezi ca sa iei legatura cu urgent Cargus reclamatii?

Din start trebuie sa stii ca, pana sa suni la Urgent cargus reclamatii vei avea nevoie de un AWB. Firmele au deja serviciul de verificare expeditie, tracking modern, AWB generat, se poate calcula si costul de expeditie direct pe site.

Dupa ce stii AWB si date despre comanda pe care ai realizat-o sau pe care o astepti poti sa mergi intr-un sediu al Urgent Cargus si sa discuti cu personalul de acolo. Vei depune si o cerere daca e nevoie, se va face un proces verbal si vei ridica coletul, vei afla imediat situatia sa.

Daca e prea departe sediul Urgent Cargus poti suna oricand la Urgent cargus reclamatii folosind numerele 021 9330, doar pentru bucuresteni, 021 9282, pentru restul tarii.

Sau poti lasa o reclamatie sau plangere insotita de toate actele necesare pentru identificarea coletului si a expeditorului, destinatarului la contact @ urgentcargus.ro. vi se va raspunde in maxim 48 de ore si vom primi  confirmarea trimiterii reclamatiei sau plangerii noastre.

Toate apelurile si plangerile primite vor fi procesate in ordinea sosirii si va dura ceva pana sa primesti raspuns daca e foarte aglomerata perioada si sunt multe livrari de facut.

In mod normal te vor suna chiar si cei de la Urgent Cargus daca apar probleme si numarul tau apare in sistem ca apel nepreluat in centrul de Relatii Clienti. Orice ar fi se va lamuri situatia pe loc si vei afla toate datele legate de coletele tale.

Daca produsele sunt deteriorate,  nu ajung, se pierd colete pe drum, dispar ca prin minune poti reclama Cargus oricand la OPC si ANPC, daca nu gasesti o solutie impreuna cu ei. Depui plangere direct pe site-ul celor de la  ANPC alaturi  de comunicarile cu firma de curierat si de alte acte doveditoare ale problemei tale, fotografii, dovezi ale defectelelor produdselor  tale. Vei primi confirmare de primire a plangerii si de multe ori vei avea castig de cauza daca e vina companiei de curierat.

Avantajele serviciilor Cargus

  • Acces la cea mai extinsă rețea fără KM suplimentari, peste 7000 de localități
  • EasyBOX, serviciul self-service care reinventează experiența de livrare în Last Mile. Acesta răspunde la problemele de zi cu zi ale e-commerce-ului
  • Încercări multiple de livrare incluse în tariful standard – Telefon Contact Cargus
  • Cea mai modernă aplicație web pentru servicii de curierat; notificări, statusuri și avizări în timp real
  • Serviciul Cash on Delivery, garantează încasarea rapidă a contravalorii expedierii și transferul banilor în contul colector
  • Serviciul Cargus Curier, disponibil în București și zonele limitrofe în 6 intervale orare (9:00 – 21:00)

s-ar putea sa te intereseza si : Reclamatii Vodafone

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.