Reclamatii ,sesizari ,contact eMAG

Reclamatii sesizari contact eMAG

În acest articol îți vom prezenta meniul reclamații MAG Marketplace. În continuare poți vedea în listă reclamațiile sau  solicitările  clienților despre produsele sau serviciile vândute de pe site-ul eMAG.

Reclamația este o sesizare sau cerere facută de clienții care au achiziționat produse comercializate  și care au fost nemulțumiti de calitatea produsulor primite, sau de diferențele dintre produsele fizice și documentația prezentată în descrierea  acestuia de pe site.

  • Pentru a inregistra o reclamatie sau sesizare la eMAG , fii pregatit sa oferi cateva informatii dupa cum urmeaza :
  • Nume si Prenume
  •  Motivul solicitarii
  • Numarul comenzii (optional)
  • Cateva detalii (optional)
  • Numar de elefon
  • Adresa de e-mail

 

Suport online – Reclamatii sesizari contact eMAG

Completeaza formularul si vei primi  o solutionare in cel mai scurt timp.

Reclamatii sesizari contact eMAG

Numerele de telefon pentru  reclamatii, sesizari , contact eMAG sau anulari comenzi sunt:

- Advertisement -
  • 021 200.52.00
  • mobil: 0722.25.00.00.
    Apel taxabil  cu tarif normal.

Pentru anulare comanda, este necesar sa sunati in termen de 24 de ore de la momentul cand ati plasat comanda.

Reclamatii sesizari contact eMAG –  info comenzi si livrari, retur, plati,

Contact eMAG -afla aici tot ce ai nevoie despre reclamatii, sesizari, comenzi si livrare, retur produse dar si garantie si service eMAG.

Contact si reclamatii eMAG

Contact/reclamatii  eMAG- poti intra in contact cu eMAG pe telefon,  sau  pe email prin formularul de contact.

Cand apelezi  serviciul de relatii cu clentii  eMag ? Reclamatii ,sesizari ,contact eMAG

In anumite situatii suntem nevoiti sa contactam serviciul de relatii cu clientii de la eMag

Ce probleme ar putea sa apara ?

-produsele nu au fost expediate
-probleme la retur produse
-situatii ce tin de garantia produselor
-alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.

Retur la Emag – Reclamatii sesizari contact eMAG

Daca doresti sa returnezi produsele cumparate de pe platforma  pe eMAGai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.

Reclamatii sesizari contact eMAG –  Poti contacta eMAG online pentru a inregistra reclamatia sau sesizarea ta  si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil!

eMag Genius -Reclamatii sesizari contact eMAG

O multime de solicitari la serviciul de relatii cu clientii eMag face referire la serviciul eMag Genius unde sunt anumite probeleme cu incasarea taxei de transport. Pentru a evita aceste probeleme se pot cere informatii suplimentare prin rubrica de contact disponibila in aplicatia eMag sau pe site.

Avantajele  eMag Genius sunt :

-livrare gratuită la easybox, la comenzile Genius de minimum 30 lei.
-livrare gratuită, în aceeași zi pentru comenzi plasate până la ora 12:30, cu livrare în București la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comanda minimă de 100 lei)
-livrare gratuită, a doua zi la easybox (pentru comandă minimă de 30 lei) sau prin curier (comandă minimă de 100 lei) pentru comenzi plasate până seara târziu.
-un Agent call center de la Emag are obligatia sa ofere informatii despre comenzile efectuate prin platforma eMag si in anumite situatii sa va redirectioneze solicitarea catre departamentele avizate de eMag.

Prin modul de contact online raspunsurile la intrebarile clientiilor sunt procesate rapid pe chatul online iar rezolvarea lor pare sa fie mai rapida prin sistemul automat.

Desigur lipsa unui serviciu de call center poate pune in dificultate solicitarile clientiilor si in special reclamatiile depuse la eMag.

Black Friday la eMag

Perioada in care vanzarile ating cotele maxime dar si solicitarile catre departamentul de relatii cu clientii cresc.

Black Friday la eMAG are loc in fiecare an in luna noiembrie, fiind evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte si reduceri. Evenimentul se desfasoara pe durata unei singure zile, cunoscută ca fiind Vinerea Neagra.

Plasarea comenzilor  din aplicatia eMAG
Pentru a plasa o comanda la eMag din aplicatie urmează aceste etape:

-găsește produsele dorite
-apasă butonul “Adaugă în coș”

Mergi la coșul de cumparaturi. Aici poți:
– să revezi lista produselor
– să actualizezi cantitatea
– să renunți la unul sau mai multe produse

-apasă butonul “Continuă” și selectează metoda de livrare
-apasă butonul “Plată și facturare” și alege metoda de plată, respectiv adresa de facturare;
-apasă butonul “Trimite comanda” și vei primi un e-mail de confirmare;
-urmărește unde se află coletul tău din contul de client, din secțiunea “Comenzile mele”.

Condiții generale de retur al produselor vândute de eMAG – Reclamatii sesizari contact eMAG
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal .

eMag ramane  liderul magazinelor online din Romania avand cele mai multe produse  in platforma eMag. Toate informatiile publicate despre modul de a contacta  departamentului relatii cu clientii de la eMagle veti gasi  si pe site-ul  emag.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.