Reclamatii ,sesizari ,contact eMAG
În acest articol îți vom prezenta meniul reclamații MAG Marketplace. În continuare poți vedea în listă reclamațiile sau solicitările clienților despre produsele sau serviciile vândute de pe site-ul eMAG.
Reclamația este o sesizare sau cerere facută de clienții care au achiziționat produse comercializate și care au fost nemulțumiti de calitatea produsulor primite, sau de diferențele dintre produsele fizice și documentația prezentată în descrierea acestuia de pe site.
- Pentru a inregistra o reclamatie sau sesizare la eMAG , fii pregatit sa oferi cateva informatii:
- Nume si Prenume
- Motivul solicitarii
- Numarul comenzii (optional)
- Cateva detalii (optional)
- Numar de elefon
- Adresa de e-mail
Suport online-Reclamatii eMAG
Completeaza formularul si vei primi o solutionare in cel mai scurt timp.
Reclamatii sesizari contact eMAG
Numerele de telefon pentru reclamatii, sesizari sau anulari comenzi sunt:
- 021 200.52.00
- mobil: 0722.25.00.00.
Apel taxabil cu tarif normal.
Pentru anulare comanda, este necesar sa sunati in termen de 24 de ore de la momentul cand ati plasat comanda.
Contact eMAG, info comenzi si livrari, retur, plati,
Contact eMAG -afla aici tot ce ai nevoie despre reclamatii, sesizari, comenzi si livrare, retur produse dar si garantie si service eMAG.
Contact si reclamatii eMAG
Contact/reclamatii eMAG- poti intra in contact cu eMAG pe telefon, sau pe email prin formularul de contact.
Cand apelezi serviciul de relatii cu clentii eMag ?
In anumite situatii suntem nevoiti sa contactam serviciul de relatii cu clientii de la eMag
Ce probleme pot aparea ?
-produsele nu au fost expediate
-probleme la retur produse
-situatii ce tin de garantia produselor
-alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.
Retur la Emag
Daca doresti sa returnezi produsele cumparate de pe platforma pe Emag ai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.
Contacteaza eMAG online pentru a inregistra reclamatia sau sesizarea ta si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil!