Reclamatii bringo-Contact Bringo
Bringo este prima platformă care te pune în legătură cu livratori specializați care îți fac cumpărăturile și ți le aduc acasă.
Livratorul este singurul raspunzator pentru rezolvarea oricăror reclamaţii sau probleme sesizate de catre clienţi in ceea ce priveste concordanta produselor comandate , timpul de livrare sau alte probleme…
Carrefour a preluat sub controlul sau platforma Bringo, ce pune la dispozitia pietei un serviciu de livrare la domiciliu a comenzilor online .
Reclamatii si contact Bringo
Contacteaza bringo- Pentru a scrie un mesaj Click AICI
Reclamatii bringo-Contact Bringo e-mail
[email protected] este adresa de mail pentru sugestii si intrebari legate de comenzile Bringo
Contact relatii cu clientii
- 0800-6721-21 apelabil gratuit
- 08:00 – 21:00 (Luni – Vineri), 09:00 – 18:00 (Sambata – Duminica si sarbatori legale)
- [email protected] (comenzi, livrari, produse, magazine, parteneriate, sugestii, reclamatii)
Iata cateva informatii pentru cine n-a folosit niciodata Bringo.
- Bringo e o aplicatie pentru cumparaturi care functioneaza dupa urmatorii pasi.
- Pui adresa de livrare si iti apar magazinele de unde se pot face livrari in zona ta.
- Fiecare magazin are zeci de produse pe categorii (Carrefour e unul dintre magazine, deci va imaginati cam ce e acolo. Sunt insa si farmacii, florarii, cofetarii, pe gramaj, pret… Iti alegi ce iti trebuie si trimiti comanda, optand pentru plata cash sau card.
- In 90 de min ajunge un livrator la usa cu tot ce ai comandat.
Bringo (Carrefour) este in competitie cu Glovo pe piaţa livrărilor expres din supermarket la domiciliu, iar aici va intra şi Emag, cu 22.000 de produse aduse în maximum două ore din depozitele proprii.