More

    Reclamatii Fan Courier: Sesizari si contact

    Reclamatii Fan Courier: Sesizari si contact

    Cu experienta pe piata de peste 23 de ani, FAN Courier isi onoreaza cererile primite cu ajutorul flotei de peste 1.500 de masini speciale pentru livrari in toata tara.

    Dar cand ai atat de multe comenzi zilnice, sute sau poate chiar mii, pot sa mai apara si erori sau diverse probleme .

    Pentru astfel de probleme te poti adresa specialistilor de la Fan courier reclamatii.

    - Advertisement -

    Fan courier reclamatii – Din momentul in care ai plasat o comanda la o firma de curierat mare, cum este si FAN Courier, te astepti  ca uneori sa apara si probleme.

    Fie ca trimiti un colet  sau astepti cu nerabdare sa primesti coletele de la zeci de kilometri departare, firma de curierat rapid se va ocupa cu profesionalism de fiecare solicitare si comanda, de asta sa fii sigur.

    Reclamatii Fan Courier: Sesizari si contact

    Ce trebuie sa faci daca vrei sa ajungi  sa intri in contact  cu un reprezentant Fan courier din departamentul  reclamatii

    E suficient sa stii datele exacte despre expeditie sau coletul care urmeaza sa ajunga la tine, sa ai  la indemana AWB-ul pentru tracking  si sa fi accesat si serviciile on-line puse la dispozitie de firma inainte ca sa poti vedea singur daca sunt probleme in general.

    - Advertisement -

    Pentru sesizari te poti prezenta  si direct in centrul zonal sau central  daca e aproape de tine, si poti sa depui o plangere sau o sesizare  ,ori poti  sa discuti cu un reprezentant  FAN Courier. Daca ai coletele in depozitul FAN Courier din orasul tau , vei gasi imediat coletul.

    Dar , in cazul in care  centrul local FAN Courier este  departe si nu  doresti sa pierzi timp suni la Fan courier formand numarul de telefon +4021.9336.

    Poti sa suni aici si daca esti in afara tarii si ai trimis colete sau astepti colete. 0723.55.22.33/0742.55.22.33 sunt numerele pentru abonatii Vodafone si Orange, daca nu ai cumva minute nationale si esti deja in aceste retele.

    Exista si un numar cu tarif normal scurt pentru reclamatii *9336, apelabil in timpul programului de lucru.

    Si cum on-line e mereu cel mai simplu sa depui o reclamatie ai la dispozitie si formular on-line pentru Fan courier reclamatii.

    In maxim 24 de ore vei primi raspuns, vei primi si notificare de primire a cererii tale pe e-mail. Completezi date personale cerute, date despre livrare, despre coletele de primire, un AWB, daca il ai si orasul, orasele de unde pleaca si ajunge livrarea.

    Tot on-line puteti sa depuneti o cerere si pe pagina oficiala de Facebook, sectiunea Mesaje. Aici vi se va raspunde in cateva ore si veti fi redirectionati spre departamentele abilitate.

    vii se vor oferi pasii de urmat pentru a putea identifica ce s-a intamplat cu livrarile.

    Tine cont si de faptul ca in perioadele foarte aglomerate de peste an ,timpii de livrare se modifica automat, la fel si in timpul sarbatorilor legale sarbatori legale. In general toate reclamatiile sunt rezolvate si livrarile sunt onorate de fiecare data .

    CITESTE SI : Reclamatii Posta Romana

    Articolul precedentReclamatii Posta Romana
    Articolul următorSelf AWB-Fan Courier

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Nou publicat