Google Adwords -Promovare site

 

Google Adwords -Promovare site

Când te decizi să îți deschizi o afacere și nu ai experiență, ai nevoie de o promovare pentru a te face cunoscut.

Cum faci acest lucru?

Poți cere o ofertă pe site-ul unei companii care oferă servicii de realizare website-uri. Aceste companii te vor ajuta să îți dezvolți afacerea repede și vei reuși să atragi tot mai mulți clienți.

Indiferent de domeniul în care iti dezvolți afacerea , chiar dacă este vorba fashion, medicină, marketing, start-up sau turism, cu o agenție de marketing vei reuși în scurt timp să îți găsești potențiali clienți.

- Advertisement -

Când trebuie să apelezi la servicii de realizare website-uri, Promovare site Google Adwords

Încă de la începutul proiectului este foarte important să te gândești că realizarea unui website te va ajuta  să îți găsești rapid solutii moderne pentru realizare website si, bineinteles noi clienți. Afacerea ta este cea care conteaza, aducându-ți în timp cele mai bune rezultate.

Crescând, având mereu clienți noi, iar realizând noi proiecte, vei descoperi singur cât de importantă este alegerea unei agenții care oferă astfel de servicii de realizare website-uri.

Foarte rar în ziua de azi găsești o companie care să nu dețină un site web. Iar o astfel de companie nu poate rezista la nesfârșit, deoarece e greu de găsit.

Indiferent de domeniul în care activezi, lumea va căuta pe Google diferite servicii, printre care și al tău.

Iti doresti ca serviciul tău sa fie găsit și să ai clienți noi?

Desigur, cine nu și-ar dori să își dezvolte serviciile și să câștige mai bine?

Realizarea unui site poate părea ușoară, însă există foarte multe elemente de luat în considerare pe care doar cei cu experiență în domeniu le pot înțelege.

Care sunt cele mai importante abilități din domeniul publicității online?

Competența – puterea de a actiona si  de a reusi , de a progresa prin efectuarea corectă a lucrurilor prin cunoștințele dobândite de-a lungul timpului.

Strategie – abordare strategică pe termen mediu si lung, care ține cont de capacități și posibilități disponibile. O strategie bună nu trebuie sa fie doar profitabilă, ci și motivantă, aceasta fiind condiția succesului său.

Suport – nevoia clientului de a cunoaște și de a-și pune amprenta pe website-ul acestuia este foarte importantă pentru un consultant web.

Un trio crucial pentru o reclama de succes

Atunci cand vrei sa iti creezi o reclama pe Google Adwords, trebuie sa existe o legatura stransa intre:

  1. cuvantul cheie pe care il alegi pentru a-ti promova afacerea
  2. textul anuntului tau
  3. landing page-ul pe care il creezi ( adica pagina pe care „aterizeaza” oamenii, dupa ce dau clic pe reclama ta)

Simplu de zis, greu de facut. Practic, cuvantul cheie trebuie sa se regaseasca atat in textul anuntului cat si in landing page ( landing page-ul trebuie optimizat din punct de vedere SEO in jurul acestui cuvant cheie).

Ok, daca nu ai avut o tangenta prea mare cu reclama platita si notiunile de SEO pana acum… posibil sa te fii bagat in ceata. Ideea este sa intelegi ca, pentru a-ti scadea cheltuielile cu reclama pe Google, trebuie sa existe o legatura intre cei 3 factori expusi mai sus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.