Dacia C-Neo pret -Lansare ,dimensiuni, interior , motorizari

Dacia C-Neo 

Dacia va lansa un hibrid break sau SUV  4×4 de dimensiuni mari .
După noul Duster programat pentru primăvara anului 2024, apoi Bigsterul în toamna lui 2025, producătorul Dacia își va extinde gama în 2026 cu un break de familie compact care va fi disponibil și ca sedan.

Denis Le Vot, directorul general al Dacia, a făcut din segmentul C noul său teritoriu de cucerire. O cruciadă care va începe în a doua jumătate a anului 2025 cu comercializarea unui SUV de familie cu 5 și 7 locuri numit Bigster (cod intern R1310). De asemenea, a confirmat lansarea altor două modele din 2026.

Ce este proiectul Dacia C-Neo?

Denumit intern C-Neo, acest program include un sedan și un break, amestecate cu sos crossover, care vor fi derivate de pe platforma Bigster. În cadrul unui interviu, Denis le Vot ne-a explicat că aceste categorii de vehicule dispar treptat din cataloagele concurenților și că modelele rămase vor trece la electrice în timpul reînnoirilor.

Acesta va fi cazul Peugeot 308, Volkswagen Golf, Opel Astra etc. până în 2027-2028. În consecință, Dacia intenționează să profite de această deșertificare pentru a-și extinde oferta.

Cele două noi Dacii vor prelua indirect torța și vor fi destinate clienților care caută un vehicul compact, accesibil financiar. Ele vor oferi, de asemenea, un răspuns Skoda Octavia (sedan și break) care are un mare succes, în special în partea de est a Europei. Producătorul va aplica pe segmentul C rețeta care a făcut-o să aibă succes în segmentul inferior cu Sandero și Duster.

 Pret Dacia C-Neo – Motorizari Hibrid, GPL și 4 x 4

Cele două modele își vor împărtăși motoarele cu Bigster. Vom gasi 1.2 48V cu trei cilindri de 140 CP, pe benzina si GPL, dar si noul 1.8 Hybrid, care va fi inaugurat de SUV-ul mare la fel ca versiunea 1.2 48V GPL 4 x 4 asociata noului SUV.

Noua Dacia C-Neo ar fi echipata cu o cutie de viteze dublu ambreiaj DW23. Tracțiunea integrală va fi asigurată  electric , pe puntea spate care ne va permite să sperăm la o putere totală de aproximativ 160 CP. Pentru a-și reduce emisiile totale de CO2, Dacia ar trebui să introducă 1.8 Hybrid în varianta plug-in ca un al doilea pas.

Desigur, raportul preț/serviciu va fi imbatabil în comparație cu concurența. Potrivit surselor noastre, prețurile pentru noul Duster vor varia între 19.000 EUR și 25.000 EUR (hibrid), în timp ce cele pentru Bigster vor începe de la 22.000 EUR

Având în vedere strategia de prețuri a celor de la Dacia, se preconizează că modelul Dacia  C-Neo va avea cel mai probabil un preț  mult mai mic decât competitorii si , dacă va exista și o variantă electrică, s-ar putea să aibă succes în vânzări.

Dacia C-Neo lansare

Primele imagini cu noua Dacia C-Neo au aparut deja                                                          Va fi un hibrid 4×4 bazat pe conceptul Bigster  care , se pare ca va fi regătit pentru lansare în 2025-2026.

Sedan și break cu stil crossover –  Dacia C-Neo dimensiuni

Cele două modele C-Neo vor măsura în jur de 4,60 m. În timpul unei vizite la centrul de design din București, România, putem observa doua  schițe ale acestor două modele viitoare.

Astfel, redările break-ului propuse de ilustratorul nostru nu sunt rodul imaginației sale, ci al observațiilor noastre. Desigur, în această etapă acestea sunt doar desene de stil, dar viitorul break confirmă dorința Daciei de a-și face produsele mai dezirabile. Numit intern K1320, adoptă codurile estetice ale lui Bigster și se distinge prin aspectul său ridicat și robust, în conformitate cu imaginea în aer liber a mărcii. Idem pentru sedan (B1320), care ar avea fie o silueta fastback cu o lunetă și hayon foarte înclinate, fie pupa unei mașini hatchback..

Unde se va pruduce noua Dacia C-Neo?

Cu aceste două modele noi, Dacia vizează un obiectiv de un milion de vehicule pe an. Rămâne o problemă de rezolvat: capacitatea de producție. Pe acest subiect, Christophe Dridi (director industrie Dacia) ne-a spus că va trebui să „revizăm organizarea industrială pentru aceste două modele suplimentare”.

Dacia Manifesto

Adăugând că va fi necesară încă o fabrică, dar producătorul nu va crea un al treilea ecosistem, pe lângă cei prezenți în România și Maroc, in viitor, toate modelele din segmentul B (numit Low Drive) vor fi produse în Maroc (inclusiv viitorul Sandero în 2028), în timp ce cele din segmentul C (High Drive) vor fi produse în România.

În absența unei noi locații, se ia în considerare o extindere sau utilizarea unui alt site. „Capacitatea Mioveni poate crește prin reducerea concediului de la patru la trei săptămâni și prin efectuarea orelor suplimentare”, spune șeful industriei.

O altă variantă este să produci într-o fabrică a grupului Renault, care este departe de a fi la capacitate maximă. Acesta va fi și cazul șantierului Novo Mesto, din Slovenia, care va înceta asamblarea Twingo în 2024.

Această unitate situată la mai puțin de 1.000 km de România dispune deja de instrumentele necesare pentru producerea platformei CMF-B, în cazul în care cea a Renault Clio. Dacia ar trebui să facă anunţuri pe acest subiect în lunile următoare.

Iti recomandam sa citesti si :Aplicatia Pago – Descarca aplicatia mobila pentru Android si iOS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *