Contact Hidroelectrica – sesizari si reclamatii

Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii

In cazul in care aveti reclamatii sau sesizari cu privire la serviciile Hidroelectrica, acestea se pot transmite dupa cum urmeaza: prin telefon call center 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513.

Contact Hidroelectrica -serviciul de relatii cu clientii online.
Contact  Hidroelectrica – S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513.

Hidroelectrica lanseaza serviciul Call Center destinat clientilor : Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii

Hidroelectrica lanseaza serviciul Call Center destinat clientilor

Incepand din, 23 octombrie, Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861

Prin accesarea acestui serviciu, consumatorii casnici si non-casnici pot primi informatii si asistenta cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica.

- Advertisement -

Clientii pot transmite indecsii aferenti consumului de energie electrica si pot sa afle detalii cu privire la modalitatile prin care pot deveni clientii companiei.

 

  Contact Hidroelectrica -Call Center,oferta clienti- Registratura
Tel: 021.30.32.500
Cabinet Presedinte Directorat
TEl:Fax: 021.30.32.564
E-mail: [email protected]

Responsabil protectia datelor cu caracter personal
Tel:Fax: 021.30.74.670; 021.30.32.564
E-mail: dpidroelectrica.roo@h

Departament Furnizare
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513
Fax: 021.31.11.183
E-mail:

Serviciul Comunicare, PR si CSR
Tel: 021.30.74.657
Fax: 021.30.74.670
E-mail: [email protected]

Formular de contact online -apasa AICI

Contact Hidroelectrica -oferta clienti ,sesizari si reclamatii

Informatiile de contact ale companiei

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal:RO-011171, ROMANIA
Program de lucru: 8:00 – 16:00

Client Casnic Hidroelectrica : Contact Hidroelectrica

OFERTA VIITOR VERDE:
– 0,25253 lei/KWh (include componenta de achizitie a energiei electrice, inclusiv tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice in retea si componenta de furnizare)

Pretul final cu toate tarifele si taxele incluse il regasiti aici

Pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pana la 31.12.2022);

Pentru incheierea contractului de furnizare energie electrica se va utiliza PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, sectiunea Contractare

Mai multe detalii gasiti in GHID CONTRACTARE PORTAL CLIENT HIDROELECTRICA

Pentru inregistrarea unei solicitari de oferta, de modificare a unui contract , de esalonare facturi Hidroelectrica ,sau a altui tip de solicitare referitoare la activitatea de furnizare energie electrica se va utiliza PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, sectiunea Solicitari, sau telefonic, prin intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861, precum si canalele alternative prezentate in GHID INREGISTRARE SOLICITARI, utilizand formularul de solicitare.

Situatii cand ar trebui sa iei  contact cu Hidroelectrica ? Contact Hidroelectrica

Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii

-daca ai nevoie de infromatii despre contract si serviciile companiei;
– pentru a trimitere index autocitit;
– pentru sesizari si reclamatii la Hidroelectrica;
-probleme legate de transmiterea indexului autocitit;

Pentru a numi o alta persoana de contact in contractul de furnizare, alta decat titularul de contract, se va completa si transmite pe email ul [email protected], formularul FORMULAR NUMIRE PERSOANA DE CONTACT.

Hidroelectrica: furnizorul tau ideal de electricitate! Contact Hidroelectrica

Ce primesti :

  • 100% energie verde
  • Termen de plata relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
  • Comunicarea si transmiterea sigura a documentelor folosind mijloacele online;
  • Accesibilitatea deplina: Furnizam energie electrica in orice locatie din Romania;
  • Corectitudine 100%: garanția ca NU exista tarife ascunse in contractul de furnizare.
  • Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT).

Link catre comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice al ANRE

Cerere pentru acordarea despagubirilor in caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice – cererea trebuie transmisa pe adresa de email: [email protected]

In cazul constatarii contorului defect, consumul de energie electrica se recalculeaza de catre operatorul de distributie, conform Ordinului ANRE 190/2020.

Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste sa informeze vechiul furnizor de energie cu privire la inceperea procesului de schimbare a furnizorului completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.

Pasii de urmat in procesul de schimbare a furnizorului de energie electrica pentru clientii casnici incadrati la EXCEPTII, precum Asociatiile de Proprietari, sau care detin:

  • Carte de identitate provizorie
  • Pasaport
  • Buletin de identitate (model vechi)
  • Locuri de consum noi pentru care nu exista contract de furnizare energie electrica semnat cu un alt furnizor
    Pasul 1

Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele date:

  • Cererea de incheiere a contractului de furnizare, completata in totalitate;
  • Copia actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul;
  • Copia tuturor paginilor ultimei (penultimei) facturi de energie electrica sau copia
  • Certificatului de Racordare emis de operatorul de distributie în cazul în care pentru locul de consum nu exista incheiat nici un contract de furnizare a energiei electrice (instalatie noua);
  • Declarație pe propria răspundere – drept locativ, completata in totalitate; in cazul in care aveti mai multe locuri de consum, se va completa cate o declaratie pentru fiecare dintre acestea
  • Declaratie pe propria raspundere pentru Asociatiile de Proprietari

Pasii necesari pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea pentru PROSUMATORI:

Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea intre dumneavoastra (prosumatorul/vanzatorul) si noi (furnizorul/cumparatorul) trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.

Contractul poate fi incheiat doar cu furnizorul cu care aveti deja contract pentru energia pe care o consumati, iar valabilitatea acestuia este cel mult egala cu cea a contractului de consum existent.

Cantitatile lunare prognozate sa fie livrate in retea se stabilesc la semnarea contractului de vanzare-cumparare.

20 COMENTARII
  1. Va rog sa-mi indicati adresa de e-mail a Hidroelectrica SA la care pot transmite cererea de plafonare a pretului energiei electrice precum si declaratia pe propria raspundere.
    Multumesc.

  2. Buna ziua!In contractele incheiate cu dvs.am omis completarea adresei de email si nu pot trimite online indexul autocitit.Va rog faceti adugarea.

    • Reamintim că actele necesare sunt:

      Cererea de încheiere a contractului de furnizare, disponibila spre descărcare la adresa:
      https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cerere_casnic_mai_2021.pdf

      Copie dupa actul de identitate al solicitantului (a persoanei imputernicite sa semneze contractul)/Copie dupa certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul persoanelor juridice).
      Copie dupa ultima (penultima) factura de energie electrica.
      Copie dupa actul de proprietate sau alt document care sa ateste dreptul de folosinta asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv.
      Notificare privind încetarea contractului de furnizare a energiei electrice cu vechiul furnizor:

  3. Buna ziua!Ne-am mutat de cateva luni de la Enel la Hidroelectrica ,am primit contractul,l-am trimis semnat dar nu am primit nici macar o factura.Contractul este pe numele sotului.

  4. Urmeaza sa vand 2 apartamente, am gasit si cumparatori, si am nevoie de hartii prin care sa dovedesc sa nu am datorii, stau in apel asteptand sa fiu preluata in cel mai scurt timp, de o ora.
    Stie cineva unde trebuie sa trimit un mail? Un numar de telefon unde sa raspunda un operator?

    • Incepand din, 23 octombrie, Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861

  5. Am contract din octombrie 2022 și nu am primit nici o factura deși am văzut că s-au emis până în noiembrie,care e situatia

  6. Bună ziua ,as dori sa știu când se vor elibera și facturile la hidroelectrica la cei care sunt prosumatori tind sa menționez ca nu mia venit factura de 1an și o luna

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.