Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii
In cazul in care aveti reclamatii sau sesizari cu privire la serviciile Hidroelectrica, acestea se pot transmite dupa cum urmeaza: prin telefon call center 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513.
Contact Hidroelectrica -serviciul de relatii cu clientii online.
Contact Hidroelectrica – S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513.
Hidroelectrica lanseaza serviciul Call Center destinat clientilor : Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii
Incepand din, 23 octombrie, Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861
Prin accesarea acestui serviciu, consumatorii casnici si non-casnici pot primi informatii si asistenta cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica.
Clientii pot transmite indecsii aferenti consumului de energie electrica si pot sa afle detalii cu privire la modalitatile prin care pot deveni clientii companiei.
Contact Hidroelectrica -Call Center,oferta clienti- Registratura
Tel: 021.30.32.500
Cabinet Presedinte Directorat
TEl:Fax: 021.30.32.564
E-mail: [email protected]
Responsabil protectia datelor cu caracter personal
Tel:Fax: 021.30.74.670; 021.30.32.564
E-mail: dpidroelectrica.roo@h
Departament Furnizare
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513
Fax: 021.31.11.183
E-mail:
Serviciul Comunicare, PR si CSR
Tel: 021.30.74.657
Fax: 021.30.74.670
E-mail: [email protected]
Formular de contact online -apasa AICI
Contact Hidroelectrica -oferta clienti ,sesizari si reclamatii
Informatiile de contact ale companiei
S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal:RO-011171, ROMANIA
Program de lucru: 8:00 – 16:00
Client Casnic Hidroelectrica : Contact Hidroelectrica
OFERTA VIITOR VERDE:
– 0,25253 lei/KWh (include componenta de achizitie a energiei electrice, inclusiv tariful de transport – componenta de introducere a energiei electrice in retea si componenta de furnizare)
Pretul final cu toate tarifele si taxele incluse il regasiti aici
Pretul energiei active pentru o perioada contractuala de 12 luni: 0,250 lei/KWh (valabil pentru contractele incheiate pana la 31.12.2022);
Pentru incheierea contractului de furnizare energie electrica se va utiliza PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, sectiunea Contractare
Mai multe detalii gasiti in GHID CONTRACTARE PORTAL CLIENT HIDROELECTRICA
Pentru inregistrarea unei solicitari de oferta, de modificare a unui contract , de esalonare facturi Hidroelectrica ,sau a altui tip de solicitare referitoare la activitatea de furnizare energie electrica se va utiliza PORTALUL CLIENT HIDROELECTRICA, sectiunea Solicitari, sau telefonic, prin intermediul serviciului de Call Center la numerele de telefon 021 9834, 021 9861, precum si canalele alternative prezentate in GHID INREGISTRARE SOLICITARI, utilizand formularul de solicitare.
Situatii cand ar trebui sa iei contact cu Hidroelectrica ? Contact Hidroelectrica
Contact Hidroelectrica -oferta clienti sesizari reclamatii
-daca ai nevoie de infromatii despre contract si serviciile companiei;
– pentru a trimitere index autocitit;
– pentru sesizari si reclamatii la Hidroelectrica;
-probleme legate de transmiterea indexului autocitit;
Pentru a numi o alta persoana de contact in contractul de furnizare, alta decat titularul de contract, se va completa si transmite pe email ul [email protected], formularul FORMULAR NUMIRE PERSOANA DE CONTACT.
Hidroelectrica: furnizorul tau ideal de electricitate! Contact Hidroelectrica
Ce primesti :
- 100% energie verde
- Termen de plata relaxat: 45 zile de la emiterea facturii;
- Comunicarea si transmiterea sigura a documentelor folosind mijloacele online;
- Accesibilitatea deplina: Furnizam energie electrica in orice locatie din Romania;
- Corectitudine 100%: garanția ca NU exista tarife ascunse in contractul de furnizare.
- Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT).
Link catre comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice al ANRE
Cerere pentru acordarea despagubirilor in caz de deteriorare a receptoarelor electrocasnice – cererea trebuie transmisa pe adresa de email: [email protected]
In cazul constatarii contorului defect, consumul de energie electrica se recalculeaza de catre operatorul de distributie, conform Ordinului ANRE 190/2020.
Pentru schimbarea furnizorului unui loc de consum, clientul final are dreptul de a denunta unilateral contractul de furnizare, cu respectarea conditiilor contractuale si cu obligatia de a transmite furnizorului de energie electrica si operatorului de retea o notificare in acest sens prin intermediului noului furnizor pe care-l imputerniceste sa informeze vechiul furnizor de energie cu privire la inceperea procesului de schimbare a furnizorului completata in conformitate cu prevederile Ordinului 234/2019.
Pasii de urmat in procesul de schimbare a furnizorului de energie electrica pentru clientii casnici incadrati la EXCEPTII, precum Asociatiile de Proprietari, sau care detin:
- Carte de identitate provizorie
- Pasaport
- Buletin de identitate (model vechi)
- Locuri de consum noi pentru care nu exista contract de furnizare energie electrica semnat cu un alt furnizor
Pasul 1
Clientul final are obligatia de a transmite furnizorului nou cel putin urmatoarele date:
- Cererea de incheiere a contractului de furnizare, completata in totalitate;
- Copia actului de identitate provizoriu, pașaportului sau buletinului de identitate al solicitantului/a persoanei împuternicite să semneze contractul;
- Copia tuturor paginilor ultimei (penultimei) facturi de energie electrica sau copia
- Certificatului de Racordare emis de operatorul de distributie în cazul în care pentru locul de consum nu exista incheiat nici un contract de furnizare a energiei electrice (instalatie noua);
- Declarație pe propria răspundere – drept locativ, completata in totalitate; in cazul in care aveti mai multe locuri de consum, se va completa cate o declaratie pentru fiecare dintre acestea
- Declaratie pe propria raspundere pentru Asociatiile de Proprietari
Pasii necesari pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea pentru PROSUMATORI:
Pentru incheierea contractului de vanzare-cumparare a energiei electrice produse si livrate in retea intre dumneavoastra (prosumatorul/vanzatorul) si noi (furnizorul/cumparatorul) trebuie sa ne transmiteti la adresa [email protected] certificatul de racordare obtinut de la operatorul de distributie dupa racordarea locului de producere.
Contractul poate fi incheiat doar cu furnizorul cu care aveti deja contract pentru energia pe care o consumati, iar valabilitatea acestuia este cel mult egala cu cea a contractului de consum existent.
Cantitatile lunare prognozate sa fie livrate in retea se stabilesc la semnarea contractului de vanzare-cumparare.
Va rog sa-mi indicati adresa de e-mail a Hidroelectrica SA la care pot transmite cererea de plafonare a pretului energiei electrice precum si declaratia pe propria raspundere.
Multumesc.
Buna ziua !
Serviciul Comunicare, PR si CSR Hidroelectrica:
Tel: 021.30.74.657
Fax: 021.30.74.670
E-mail: [email protected]
Buna ziua!In contractele incheiate cu dvs.am omis completarea adresei de email si nu pot trimite online indexul autocitit.Va rog faceti adugarea.
Buna ziua!
Vreau sa stiu ce acte trebuiesc pt a deveni clint la hidroelectrica ?
Si adresa de email unde trebuiesc trimise. Multumesc !
Reamintim că actele necesare sunt:
Cererea de încheiere a contractului de furnizare, disponibila spre descărcare la adresa:
https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/cerere_casnic_mai_2021.pdf
Copie dupa actul de identitate al solicitantului (a persoanei imputernicite sa semneze contractul)/Copie dupa certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul persoanelor juridice).
Copie dupa ultima (penultima) factura de energie electrica.
Copie dupa actul de proprietate sau alt document care sa ateste dreptul de folosinta asupra spatiului care face obiectul locului de consum respectiv.
Notificare privind încetarea contractului de furnizare a energiei electrice cu vechiul furnizor:
Am contract de prosumator din 29 aprilie 2022 si desi am produs mai mult decit consum facturile au venit pe plus
Departament Furnizare
Tel: 021 9834; 021 9861; 021.30.32.513
Fax: 021.31.11.183
Buna ziua,
Va rog o adresă de email pentru trimiterea unei sesizări in legătură cu întârzierea emiteri de factura pe o perioadă de 8 luni.
Multumesc
Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861
Dorim să primim cite două facturi pe luna.EX septembrie și octombrie 2022
cum procedam daca nu se emit facturi ci expira cardul social de energie
Buna ziua!Ne-am mutat de cateva luni de la Enel la Hidroelectrica ,am primit contractul,l-am trimis semnat dar nu am primit nici macar o factura.Contractul este pe numele sotului.
Urmeaza sa vand 2 apartamente, am gasit si cumparatori, si am nevoie de hartii prin care sa dovedesc sa nu am datorii, stau in apel asteptand sa fiu preluata in cel mai scurt timp, de o ora.
Stie cineva unde trebuie sa trimit un mail? Un numar de telefon unde sa raspunda un operator?
Incepand din, 23 octombrie, Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861
Am contract din octombrie 2022 și nu am primit nici o factura deși am văzut că s-au emis până în noiembrie,care e situatia
Bună ziua ,as dori sa știu când se vor elibera și facturile la hidroelectrica la cei care sunt prosumatori tind sa menționez ca nu mia venit factura de 1an și o luna
Nu pot lua legatura telefonica, am uitat parola si nu pot accepta notificarea propusa. Va rog sa fiu contactat.
Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor Serviciul Call Center, apelabil la numerele de telefon 021 9834 și 021 9861
Cele doua numere de telefon precizate nu sunt functionale. De asemenea, nu raspunde nimeni nici la numarul 021.30.32.513. Va doresc o zi buna.
Registratura
Tel: 021.303.25.00
Cabinet Presedinte Directorat
Fax: 021.30.32.564
E-mail: [email protected]
Responsabil protectia datelor cu caracter personal
Fax: 021.30.74.670; 021.30.32.564
E-mail: [email protected]
Departament Furnizare
Tel: 021 9834; 021 9861; 021 30.32.513
Fax: 021.31.11.183
Serviciul Comunicare, PR si CSR
Fax: 021.30.74.670
E-mail: [email protected]