More

    Contact EMAG -Suport clienti non stop

    Ai comandat un produs de pe platforma eMAG?
    Trebuie să știi că, în cazul produselor vândute și livrate de eMAG, ai dreptul să soliciți deschiderea coletului la livrare.
    Asigură-te că acesta este în stare bună și că nu are defecte vizibile. Dacă totuși  constati că produsul are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) , ai posibilitatea  să înapoiezi coletul și să transmiți acest lucru prin intermediul formularului de contact.

    Vei fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, sau pentru a-ti rambursa contravaloarea acestuia, în situația în care l-ai achitat deja.

    Dacă ai constatat defectul după plecarea curierului, nu-i nimic. Tot ce trebuie să faci este să faci o sesizare in acest sens  prin completarea formularului de contact sau telefonic, apeland numerele de telefon de mai jos:

    Tel: 021 200.52.00
    Mobil: 0722.25.00.00
    Program: Luni – Duminica: 24/24- tarif normal

     

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Nou publicat