Contact EMAG -Suport clienti non stop

Contact EMAG -Suport clienti non stop

Numărul de telefon 021 200.52.00 este destinat clientilor care doresc să plaseze comenzi pe platforma eMAG sau să obțină asistență cu privire la comenzile efectuate .

 

  • contact emag ro
  • contact emag retur
  • Numar de telefon emag comenzi
  • agent call center emag
  • reclamatii emag telefon
  • număr de telefon emag bucurești
  • adresa email contact emag
  • emag telefon
Pentru a intra in contact cu Depanero avem la dispozitie urmatoarele metode :
  • Depanero (partener de service autorizat eMAG)
  • Telefon contact: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
  • E-mail: contact-service@depanero.ro.
  • Reclamatii si sesizari service eMAG: sesizari@depanero.ro.
  • Adresa eMAG /DANTE INTERNATIONAL S.A.: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti

Ai comandat un produs de pe platforma eMAG? Contact eMAG

Trebuie să știi că, în cazul produselor vândute și livrate de eMAG, ai dreptul să soliciți deschiderea coletului la livrare.
Asigură-te că acesta este în stare bună și că nu are defecte vizibile. Dacă totuși  constati că produsul are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) , ai posibilitatea  să înapoiezi coletul și să transmiți acest lucru prin intermediul formularului de contact.

Vei fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, sau pentru a-ti rambursa contravaloarea acestuia, în situația în care l-ai achitat deja.

Te-ar mai putea interesa si: Samsung S23, S23+ lansare ,pret, specificatii

Dacă ai constatat defectul după plecarea curierului, nu-i nimic. Tot ce trebuie să faci este să faci o sesizare in acest sens  prin completarea formularului de contact sau telefonic, apeland numerele de telefon de mai jos.

Contact EMAG – Suport clienti non stop

Tel: 021 200.52.00
Mobil: 0722.25.00.00

 ! Numere de telefon momentan indisponibile!

Program: Luni – Duminica: 24/24- tarif normal

Contact Emag – operator asistenta comenzi Chat onlinecontact emag chat

EMAG.ro are mai nou suport 24/7 non-stop.
Puteti sa sunati si noaptea, o sa va raspunda cineva.

Contact EMAG – Suport clienti non stop

Daca doriti sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii eMag Romania privind o comanda plasata intr – unul dintre  magazinele  Emag online atunci va trebui sa utilizati una din metodele de contact , afisate mai jos.

Astfel veti putea lua legatura cu departamentul de relatii cu clientii eMAG unde veti putea sa va solutionati orice problema pe care o intampinati .

Telefon: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile) E-mail: contact-service@depanero.ro

Suport online Emag  – Contact eMAG

Pentru suport /contact online Emag apasa AICI

Emag Help – Cum pot intra in contact direct cu eMAG Romania?
  • Contactul telefonic la eMAG Romania nu mai functioneaza conform cu ultimele notificari ale companiei. Suportul telefonic a fost inlocuit cu asitentul virtual – chat online.
  • Prin formular de contact – formular regasit pe site-ul emag.ro
  • Prin CHAT din contul de client Emag.
  • Call center la telefonul Emag de asistenta. ! Momentan este suspendat din motive necomunicate oficial.
  • Orice problema legata de serviciile oferite de Emag se poate rezolva rapid din contul de client pe care-l detii pe site-ul oficial emag.ro
    Cauta AICI informatiile de care ai nevoie  si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.Retur produseCea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur.
    Dupa ce primim cererea ta de retur vom reveni pe email cu informatii despre pasii urmatori din procesul de retur.Service produse Contact eMAGDaca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.Daca produsul este inca in garantie, beneficiezi gratuit de ridicarea acestuia de catre curier si repararea de catre Depanero, partener de service eMAG.Daca produsul care ti s-a stricat a fost cumparat de la unul dintre partenerii eMAG Marketplace, pentru repararea produsului te rugam sa il contactezi direct pe acesta.

    Adresa Depanero: Sema Parc, Splaiul Independentei nr. 319, Sector 6, Bucuresti

    MIJLOACE DE TRANSPORT:

    Metrou – Statia Petrache Poenaru

    Autobuz – Linia 201

    Program service: Luni – Vineri: 08:00 – 16:00; Sambata: 10:00 – 14:00
    Program relatii clienti: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

    Mai multe detalii gasesti pe www.depanero.ro.

    Vanzari corporate – Contact eMAG

    www.emag.ro/guide/corporate
    Program: Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
    Adresa: Sos. Bucuresti Nord, nr. 15-23, Swan Office Park, Windsor Building, Bucuresti

Va invitam sa vizitati si site-ul Contact-info.ro

31 comentarii

  1. Am făcut o comanda lae-mag ,și nu am putut finaliza comanda.Am vorbit ieri cu o domnișoară și urma sa- mi trimită o adresă de la e mag sa pot trimite poza cu cartea de identitate și nu am primit nimic.va rog să mă ajutați să termin de finalizat comanda.Va mulțumesc!!!

    • Salut Mircea !
      Pentru informatii suplimentare referitoare la problema pe care o intampini , poti apela numerele de telefon , mai jos mentionate:
      Contact EMAG -Suport clienti non stop

      Tel: 021 200.52.00
      Mobil: 0722.25.00.00
      Spor!

      • Incerc eu sa sun la numerele alea si sunt numere vodafone, de reîncărcat, de sunat un alt abomat făra credit. O bătaie de joc.

  2. Buna, daca pentru un retur receptionat pe data de 03-08, am primit data de returnare a banilor 08-08, dar acest termen deja a trecut, vreau sa stiu cand imi primesc banii inapoi??

    • Salut !
      Pentru informatii suplimentare referitoare la problema pe care o intampini , poti apela numerele de telefon , mai jos mentionate:
      Contact EMAG -Suport clienti non stop

      Tel: 021 200.52.00
      Mobil: 0722.25.00.00
      Spor!

  3. eMag trebuie neapărat să filtreze de pe platformă colaboratorii pirați care nu trimit comenzile și nici nu anunță. De asemenea trebuie să existe număr de contact direct a acestor colaboratori pentru a lămuri detalii despre comandă. La această oră am patru comenzi plasate care au fost validate dar nimic. Sophia Depô…

  4. Am primit mesaj ca am câștigat din partea EMAG un premiu.
    Mi s a cerut sa plătesc doar transportul cu firma SAME DAY valoarea de 10 lei.
    Am făcut plata și nu am primit nici o informație din parte d vs.
    Va pretati la astfel de josnicii pentru sume derizorii ?
    Păcat! V am știut firma serioasă!

  5. Bună ziua ! Am cumpărat de la dumneavoastră o pereche de pantofi sport Lumberjak mărimea 36 și îmi sun mici as vrea să-mi trimiteți o pereche mărimea 37 iar pe aceștia 36 să-i returnez.

  6. Am primit din partea dumneavoastra un voucher de 150,00 lei , la achizitionarea unui aragaz, cu predarea celui vechi. Incerc sa fac o comanda cu folosirea acelui voucher dar nu i se recunoaste valabilitatea. Ce anume trebuie facut pentru asta ??
    Mentionez ca in voucher se stipuleaza valabilitatea pana la 12 octombrie 2022
    Astept raspunsul dumneavoastra. Multumesc !

  7. Am primit un mesaj care îmi spune ca eMAG ma ales să-mi facă un cadou și ca trebuie să-l revendic . Îmi puteți spune ceva despre asta va rog ? Nu prea inteleg despre ce e vb ?

    • Contact EMAG -Suport clienti non stop

      Buna ziua,
      Apelati unul dintre numerele de mai jos:
      Tel: 021 200.52.00
      Mobil: 0722.25.00.00

      Program: Luni – Duminica: 24/24- tarif normal

  8. Buna ziua!
    Pot sa comand o mașină de spălat vase la programul rabla și în loc să dau o mașină de spălat veche ?

  9. Am facut un retur la easy box. Am lasat produsul in sertar, insa acum cand ma uit in aplicatie, vad ca cererea de retur a fost anulata! Ce pot sa fac sa recuperez banii?

    • Ca să faci un retur la easybox, completează fișa de retur din contul tău de client și selectează predare personală la easybox ( această opțiune ți se va afișa dacă produsul e eligibil). Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.

      Vezi mai jos în detaliu care este procedura pentru predarea coletului la easybox și ce trebuie să faci dacă l-ai pus în alt locker decât cel destinat.

      Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
      Cum returnezi un produs la easybox
      Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
      Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
      Poți returna la easybox doar produsele eligibile, în funcție de tipul și dimensiunile produsului.

      Pentru a verifica eligibilitatea produsului pe care dorești să îl returnezi, verifică dacă opțiunea de retur la easybox este afișată în formularul de retur. Dacă aceasta nu este afișată, înseamnă că produsul tău nu este eligibil pentru această modalitate de retur.

      Asigură-te că produsul pe care îl returnezi este ambalat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme. Dimensiunile sertarelor easybox:

      mare = 47 x 44.5 x 39 cm
      mediu = 47 x 44.5 x 20 cm
      mic = 47 x 44.5 x 10 cm
      Cum returnezi un produs la easybox
      Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scanează la easybox, în dreptul ecranului dedicat.

      Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, asigură-te că finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poți scana din nou codul QR pentru a parcurge pașii de mai sus.

      Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email când produsul ajunge în depozitul eMAG.

      Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
      Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicație, vei vedea mesajul “Atenție! easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul în locker-ul afișat pe ecran!”.

      În situația în care introduci coletul în alt sertar, te rugăm să ne contactezi prin Live Chat. Vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday.

    • Motive pentru care My Wallet nu este disponibil pentru tine
      Pot exista 6 motive pentru care metodele de plată “Plătește în 4 rate” și “Plătește peste 30 de zile” să nu apară în checkout în momentul în care dorești să plasezi o comandă:

      Nu ești abonat la Newsletter. Poți verifica dacă ești abonat la Newsletter în contul de client, secțiunea “Abonările mele”;
      Cardul principal din cont urmează să expire in următoarele 4 luni;
      Dorești să facturezi pe persoană juridică;
      Nu ai sold disponibil pentru metoda de plată. Poți verifica soldul disponibil în secțiunea “Wallet” din contul de client;
      Produsul nu este eligibil pentru aceste modalități de plată;
      Valoarea produselor din coș este mai mică de 100 RON.

    • Dacă nu ați primit codul PIN pentru produsele comandate, este posibil ca acestea să nu fi fost încărcate în locker. În acest caz, verificați și mail-ul de confirmare a livrării sau verificați starea coletului pe platforma eAWB disponibilă pe site-ul Sameday.ro.22 mar. 2023

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *