Contact Certsign-Suport relatii clienti
Contact certSIGN. Sediul principal în București și birouri locale în cele mai importante orașe din România.
Pentru orice nelămuriri, informații și alte detalii puteți apela: +4 031 101 1870 sau office@certsign.ro.
Modalitati de a intra in contact cu Certsign
Puteti intra in contact cu unul dintre reprezenyantii Certsign Romania dupa cum urmeaza:
- contact prin telefon la numarul 031.10.18.70
- trimite un e-mail la adresa office@certsign.ro.
Contact Certsign – Sedii Certsign din Romania
CertSIGN, lider național în furnizarea de produse și servicii destinate asigurării securității și protejării informațiilor, are sediul principal în București și birouri locale în cele mai importante orașe din România.
Contact Certsign București – Sediu central şi magazin
- Sediu: Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 29 A, AFI Tech Park 1, Sector 5, Bucureşti, România, CP 050881
- Program de lucru: Luni – Vineri | 08:00 – 18:00
- Contact: +4 031 101 1870
- Fax: +4 021 311 9905
- office@certsign.ro
București. Magazin Promenada Mall
- Calea Floreasca 246B, Promenada Mall, Nivel -1 (lângă Carrefour), Sector 1, București, România, CP 014476
- Program de lucru: Luni – Duminică | 10:00 – 22:00
Contact Certsign Cluj-Napoca
- Sediu: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 4, etaj 1, biroul nr. 52 (clădirea BRINEL), Cluj-Napoca, Jud. Cluj, România, CP 400420
- Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
- : +4 0727 308 091
- Tel: +4 0727 308 114
Contact Certsign Constanța
-
- Sediu: Str. Ion Gheorghe Duca, nr. 71, etaj 1, Constanța, Jud. Constanța, România, CP 900178
- Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
- Tel: +4 0727 308 115
- Tel: +4 0727 308 102
Contact Certsign Iași
-
-
- Sediu: Camera de Comerț și Industrie Iași – Bd. Carol I, nr. 27, etaj 1, biroul 4, Iași, Jud. Iași, România, CP 700507
- Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
- Tel: +4 0799 782 141
- Tel: +4 0738 768 576
-
Contact Certsign Timișoara
-
- Sediu: Centrul Regional de Afaceri, Timiș – Bd. Eroilor de la Tisa, nr. 22, etaj 1, Sala Bistra, Timișoara, Jud. Timiș, România, CP 300575
- Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
- Tel: +4 0724 500 419
- Tel: +4 0724 500 413
Contact Certsign prin formularul de contact
Nu ai găsit ce căutai?
Lasă un mesaj și un reprezentant CertSign te va contacta in cel mai scurt timp posibil .
Suport CertSign
Acces rapid la cele mai importante informaţii şi resurse privind funcţionarea dispozitivului (token-ului) şi a certificatului calificat de semnătură electronică certSIGN.
Indiferent de modelul dispozitivului calificat de creare a semnăturilor electronice pe care îl deţii (Aladdin, Athena, SafeNet, Gemalto), in continuarea acestui articol vei putea afla rapid cele mai importante informaţii şi resurse privind atât funcţionarea token-ului tău (instalare, schimbare PIN, deblocare), cât şi utilizarea efectivă a certificatului digital.
Instalarea dispozitivului şi schimbarea PIN-ului
Înainte de a te bucura de toate beneficiile oferite de semnătura ta electronică certSIGN, este necesară instalarea dispozitivului (token-ului). De asemenea, din motive de securitate, recomandăm şi schimbarea codului PIN.
Iar pentru că ambele proceduri diferă în funcţie de modelul token-ului deţinut, respectiv sistemul de operare al calculatorului sau laptopului pe care vei folosi semnătura electronică, te rugăm să alegi de AICI varianta potrivită.
Utilizarea certificatului digital de semnătură electronică
Utilizare în platformele instituţiilor statului
Semnătura electronică calificată este extrem de utilă şi, în anumite situaţii, obligatorie în relaţiile cu instituţiile statului – la ANAF (depunerea online a declarațiilor fiscal în fomă electronică, acces în Spațiul Privat Virtual), CNAS (prescrierea reţelor electronice, raportări), MFE (semnarea electronică a documentației necesare obținerii fonduri europene prin MySMIS), Trezoreria Statului sau Administraţia Fondului pentru Mediu.
Mai multe detalii privind utilizarea certificatului digital calificat de semnătură electronică în platformele instituţiilor statului regăsiţi accesând:
- Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF – SPV)
- Spațiul Privat Virtual (SPV)
- Sistemul Informatic Integrat Vamal (SIIV)
- Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS – SIUI)
- Ministerul Finanţelor Publice (Forexebug/PatrimVen)
- Administrația Fondului pentru Mediu (AFM)
- Ministerul Fondurilor Europene (MySMIS)
Utilizare în aplicaţia Adobe Acrobat Reader
- Identificare versiune Adobe Reader
- Semnare PDF fără câmp semnătură
- Semnare PDF cu câmp semnătură
- Eroare semnătură nevalidă
- Semnătură necunoscută
- Creare aspect semnătură OUG 140/2020
Utilizare în aplicaţia clickSIGN
Cu aplicaţia clickSIGN, inclusă în kit-ul de semnătură electronică certSIGN, poţi semna extrem de uşor şi cu valoare legală orice tip de document electronic (Word, Excel, JPEG etc.). Vezi mai jos paşii de urmat pentru semnarea documentelor folosind această aplicaţie dezvoltată de certSIGN.
Vezi semnare cu clickSIGN
Aplicații de semnare
Contractele și alte documente importante pot fi aprobate oricând în câteva minute, când folosești semnătura electronică. Oriunde s-ar afla semnatarii – în orașe sau țări diferite, cu aplicația de semnare e ca și cum ar fi mereu la aceeași masă.
Sediu social:
Șos. Olteniței, nr. 107A,
Sector 4, București, România, 041303
Nr. Reg. Comerțului:
J40/484/2006
Cod de înregistrare fiscală:
RO18288250
TE-AR PUTEA INTERESA SI : Pensii militare noutati de ultima ora