Contact Certsign-Suport relatii clienti

Contact Certsign-Suport relatii clienti

Contact certSIGN. Sediul principal în București și birouri locale în cele mai importante orașe din România.

Pentru orice nelămuriri, informații și alte detalii  puteți apela: +4 031 101 1870 sau office@certsign.ro.

Modalitati de a intra in contact cu Certsign

Puteti intra in contact cu unul dintre reprezenyantii Certsign Romania dupa cum urmeaza:

  • contact prin telefon la numarul 031.10.18.70
  • trimite un e-mail la adresa  office@certsign.ro.

Contact  Certsign – Sedii Certsign din Romania

CertSIGN, lider național în furnizarea de produse și servicii destinate asigurării securității și protejării informațiilor, are sediul principal în București și birouri locale în cele mai importante orașe din România.

Contact Certsign  București –  Sediu central şi magazin

- Advertisement -
  • Sediu: Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 29 A, AFI Tech Park 1, Sector 5, Bucureşti, România, CP 050881
  • Program de lucru: Luni – Vineri | 08:00 – 18:00
  • Contact: +4 031 101 1870
  • Fax: +4 021 311 9905
  • office@certsign.ro

București. Magazin Promenada Mall

  • Calea Floreasca 246B, Promenada Mall, Nivel -1 (lângă Carrefour), Sector 1, București, România, CP 014476
  • Program de lucru: Luni – Duminică | 10:00 – 22:00

  Contact Certsign Cluj-Napoca

  • Sediu: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 4, etaj 1, biroul nr. 52 (clădirea BRINEL), Cluj-Napoca, Jud. Cluj, România, CP 400420
  • Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
  • : +4 0727 308 091
  • Tel: +4 0727 308 114

Contact Certsign  Constanța

    • Sediu: Str. Ion Gheorghe Duca, nr. 71, etaj 1, Constanța, Jud. Constanța, România, CP 900178
    • Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
    • Tel: +4 0727 308 115
    • Tel: +4 0727 308 102

  Contact Certsign  Iași

      • Sediu: Camera de Comerț și Industrie Iași – Bd. Carol I, nr. 27, etaj 1, biroul 4, Iași, Jud. Iași, România, CP 700507
      • Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
      • Tel: +4 0799 782 141
      • Tel: +4 0738 768 576

Contact Certsign  Timișoara

    • Sediu: Centrul Regional de Afaceri, Timiș – Bd. Eroilor de la Tisa, nr. 22, etaj 1, Sala Bistra, Timișoara, Jud. Timiș, România, CP 300575
    • Program de lucru: Luni – Vineri | 09:00 – 18:00
    • Tel: +4 0724 500 419
    • Tel: +4 0724 500 413

contact certsign

Contact Certsign prin formularul de contact

Nu ai găsit ce căutai?
Lasă un mesaj  și un reprezentant CertSign te va contacta  in cel mai scurt timp posibil .

Suport CertSign

Acces rapid la cele mai importante informaţii şi resurse privind funcţionarea dispozitivului (token-ului) şi a certificatului calificat de semnătură electronică certSIGN.

Indiferent de modelul dispozitivului calificat de creare a semnăturilor electronice pe care îl deţii (Aladdin, Athena, SafeNet, Gemalto), in continuarea acestui articol  vei putea afla rapid cele mai importante informaţii şi resurse privind atât funcţionarea token-ului tău (instalare, schimbare PIN, deblocare), cât şi utilizarea efectivă a certificatului digital.

Instalarea dispozitivului şi schimbarea PIN-ului

Înainte de a te bucura de toate beneficiile oferite de semnătura ta electronică certSIGN, este necesară instalarea dispozitivului (token-ului). De asemenea, din motive de securitate, recomandăm şi schimbarea codului PIN.

Iar pentru că ambele proceduri diferă în funcţie de modelul token-ului deţinut, respectiv sistemul de operare al calculatorului sau laptopului pe care vei folosi semnătura electronică, te rugăm să alegi de AICI  varianta potrivită.

 

Utilizarea certificatului digital de semnătură electronică

Utilizare în platformele instituţiilor statului

Semnătura electronică calificată este extrem de utilă şi, în anumite situaţii, obligatorie în relaţiile cu instituţiile statului – la ANAF (depunerea online a declarațiilor fiscal în fomă electronică, acces în Spațiul Privat Virtual), CNAS (prescrierea reţelor electronice, raportări), MFE (semnarea electronică a documentației necesare obținerii fonduri europene prin MySMIS), Trezoreria Statului sau Administraţia Fondului pentru Mediu.

Mai multe detalii privind utilizarea certificatului digital calificat de semnătură electronică în platformele instituţiilor statului regăsiţi accesând:

  • Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF – SPV)
  • Spațiul Privat Virtual (SPV)
  • Sistemul Informatic Integrat Vamal (SIIV)
  • Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS – SIUI)
  • Ministerul Finanţelor Publice (Forexebug/PatrimVen)
  • Administrația Fondului pentru Mediu (AFM)
  • Ministerul Fondurilor Europene (MySMIS)

Utilizare în aplicaţia Adobe Acrobat Reader

  • Identificare versiune Adobe Reader
  • Semnare PDF fără câmp semnătură
  • Semnare PDF cu câmp semnătură
  • Eroare semnătură nevalidă
  • Semnătură necunoscută
  • Creare aspect semnătură OUG 140/2020

Utilizare în aplicaţia clickSIGN

Cu aplicaţia clickSIGN, inclusă în kit-ul de semnătură electronică certSIGN, poţi semna extrem de uşor şi cu valoare legală orice tip de document electronic (Word, Excel, JPEG etc.). Vezi mai jos paşii de urmat pentru semnarea documentelor folosind această aplicaţie dezvoltată de certSIGN.

Vezi semnare cu clickSIGN

Aplicații de semnare

Contractele și alte documente importante pot fi aprobate oricând în câteva minute, când folosești semnătura electronică. Oriunde s-ar afla semnatarii – în orașe sau țări diferite, cu aplicația de semnare e ca și cum ar fi mereu la aceeași masă.

Sediu social:

Șos. Olteniței, nr. 107A,
Sector 4, București, România, 041303

Nr. Reg. Comerțului:
J40/484/2006
Cod de înregistrare fiscală:
RO18288250

 

TE-AR PUTEA INTERESA  SI : Pensii militare noutati de ultima ora

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.