Reclamatii Wizz Air

Reclamatii Wizz Air

Ați avut o experiență neplăcută cu Wizz Air și doriți să faceți o reclamație? În acest articol vă vom arăta exact cum puteți face o reclamație Wizz Air și unde să o trimiteți exact, oferindu-vă informațiile de contact necesare de la serviciul clienți al companiilor aeriene. Aceasta include numărul de contact Wizz Air, e-mailul și formularul de contact unde puteți trimite o scrisoare de reclamație.

 

Despre ce puteți face o plângere

Există mai multe motive pentru care ar trebui să depuneți reclamații Wizz Air, pornind de la personal nepoliticos și terminând cu o cerere de despăgubire pentru întârzierea zborului sau, chiar mai rău, un zbor anulat .

Dar de cele mai multe ori pasagerii se plâng de faptul că au avut probleme la achiziționarea unui bilet, au fost derutați de diferitele taxe suplimentare percepute de Wizz Air sau de reclamații pentru bagaje (deteriorări sau distrugeri).

Totuși, cea mai importantă plângere va fi despre compensarea zborului întârziat sau anulat de la Wizz Air . Într-un astfel de caz, ar trebui să știți cu adevărat care sunt drepturile dvs. de pasager, mai ales dacă compania aeriană tocmai v-a anunțat o anulare. În această situație extremă, pe lângă compensație, aveți și dreptul la o rambursare a zborului .

- Advertisement -

 

Cunoaște-ți drepturile pasagerilor -Reclamatii Wizz Air

Mulți pasageri, atunci când călătoresc cu avionul, nu își cunosc în întregime întinderea drepturilor pasagerilor . Ca atare, companiile aeriene profită de ele și refuză compensații și rambursări, ca să nu mai vorbim de faptul că timpul de răspuns la reclamații este adesea mai lung decât ceea ce este legal.

Drepturile pasagerilor în Europa, de exemplu, sunt acoperite de legea UE 261 , în timp ce în Regatul Unit de legea 261 din Regatul Unit, care a fost adoptată după Brexit.

Dacă sunteți un călător frecvent, ar trebui să le citiți și să vă cunoașteți drepturile.

Zbor întrerupt? Este posibil să aveți dreptul la despăgubiri – până la 600 €Verificați-vă zborul

Cum să depuneți o plângere la Wizz Air – Reclamatii Wizz Air

Dacă doriți să contactați echipa de reclamații pentru clienți Wizz Air, mai întâi ar trebui să știți ce să le scrieți. Spunem scrie pentru că de obicei este mai bine să ai o conversație scrisă decât una audio. În cazul în care trebuie să escaladați, va fi mai ușor să furnizați dovada conversațiilor dvs. cu echipa de reclamații Wizz Air.

Începeți prin a oferi toate informațiile necesare pentru a vă identifica ca pasager și numărul zborului. Apoi, explicați în detaliu problema pe care ați întâlnit-o. Dacă este posibil, încercați, de asemenea, să oferiți niște dovezi, cum ar fi o fotografie sau o mărturie de la un alt pasager.

În cele din urmă, în reclamația formală, veți dori să utilizați un limbaj care să arate că știți exact care sunt drepturile dvs. Folosiți cuvinte precum „în conformitate cu drepturile mele de pasageri din UE” sau „legea UE 261 prevede asta”.

O femeie tristă care face o plângere Wizz Air prin telefon

 

Modalități de a depune o plângere la Wizz Air

Acum că știți cum să depuneți o reclamație, este timpul să vedeți cum puteți contacta serviciul de asistență pentru clienți Wizz Air.

 

Numărul de telefon pentru reclamații Wizz Air

Numărul de telefon Wizz Air nu trebuie utilizat pentru a trimite reclamații sau reclamații importante. În schimb, ar trebui să îl utilizați numai pentru a obține informații pe care nu le puteți găsi pe site.

Numărul de contact Wizz Air este: 09 057 070 000

Rețineți că acesta nu este un număr gratuit.

 

Wizz Air Complaints Live Chat

În cele din urmă, puteți folosi chatul live Wizz Air. Acesta este disponibil 24/7 printr-un chatbot.

 

Alte metode Reclamatii Wizz Air

Pe lângă acestea, puteți depune și o reclamație prin intermediul unui formular de reclamație online disponibil pe site. De asemenea, puteți discuta cu un reprezentant al serviciului pentru clienți prin Twitter.

 

Cum să completați un formular de reclamații Wizz Air pentru zboruri anulate sau întârziate

De multe ori companiile aeriene vor refuza clienților cererea de întârziere a zborului sau de anulare pentru moment, pur și simplu pentru că mulți pasageri nu sunt conștienți de drepturile lor.

 

Puteți verifica gratuit dacă aveți dreptul la despăgubiri. Pur și simplu completați detaliile zborului și vă vom spune cât vă datorează compania aeriană.

 

Timp de răspuns la reclamația Wizz Air

Conform legislației UE, timpul de răspuns la reclamația Wizz Air este de 30 de zile.

Revendicați cu AirAdvisor și obțineți despăgubiri de până la 600 EUR. Află cât ți se datorează astăzi.Verificați-vă zborul

Întrebări frecvente / Întrebări frecvente: Reclamații Wizz Air

Cum pot depune o reclamație la Wizz Air?

Puteți face o reclamație Wizz Air prin formular, e-mail, chat live, Twitter sau telefon. Acest articol conține toate informațiile de care aveți nevoie.

 

Cum pot contacta direct Wizz Air?

Îi puteți contacta prin telefon sau prin chat live. Toate datele de contact de care aveți nevoie le găsiți în acest articol.

 

Wizz Air oferă vreodată rambursări?

Conform Regulamentului UE 261, Wizz Air trebuie să vă ofere o rambursare pentru un zbor anulat. Dacă vi s-a refuzat o rambursare, puteti apela la o echipa de experți juridici vă poate ajuta să vă revendicați drepturile.

 

Cât timp durează Wizz Air să răspundă la reclamații?

Potrivit site-ului lor, răspund la e-mail în 3 până la 5 zile lucrătoare. Cu toate acestea, timpul maxim de răspuns conform legii este de o lună.

 

Merită sa faci plangere la Wizz Air?

Da. V-am confruntat cu o întrerupere a zborului și ați putea fi eligibil pentru a primi despăgubiri de până la 600 de euro. Utilizați doar calculatorul  de compensare pentru a vedea dacă vă calificați.

 

Wizz Air are un chat live?

Da. Chatul live Wizz Air este disponibil pe site-ul și aplicația lor de mobil. Este disponibil 24/7, dar pentru a vorbi cu un agent real trebuie să îl contactați în anumite  intervale orare

 

De ce durează atât de mult rambursarea Wizz Air?

Durează atât de mult deoarece timpul maxim de răspuns conform legislației UE este de 30 de zile.

 

Cât costă Wizz Air pentru asistență specială?

Depinde de serviciu. Pentru a vedea lista completă de prețuri, ar trebui să verificați site-ul web Wizz Air sau aplicația mobilă.

 

Poți da în judecată Wizz Air?

Da, poți da în judecată Wizz Air. Dar, dacă doriți să îi dați în judecată pentru compensarea zborului întârziat sau anulat, nu ar trebui să o faceți singur. Echipa de avocați AirAdvisor are multă experiență în tratarea unor astfel de cazuri. În plus, nu trebuie să plătiți nimic dacă nu vă putem obține compensația care vi se datorează.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.