Contact Orange – Deranjamente si relatii clienti
Numere de telefon contact Orange din alte reteleServiciul clienți Orange poate fi apelat la numărul 300 – gratuit din rețelele Orange și Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale sau la numărul 0374300300 (apel cu tarif normal).
Care sunt numerele de telefon pe care le puteti apela dacă aveti nevoie de informatii despre produsele si serviciile Orange?
Contact Orange
Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai nevoie de verificarea contului tau Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange – Mai multe – Contact –
Scrie sau poți apela numerele de telefon enumerate mai jos :
-din rețeaua Orange apeleaza numarul 300– de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă – duminică și sărbători legale între 9:00 – 18:00 persoane fizice (9:00 – 17:00 persoane juridice -gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
-pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile – începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
-pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.
-0374.30.03.00 – din orice rețea, apel cu tarif normal
– 0040 374 300 300 – din roaming, taxat ca apel internaţional către România
Aceste numere sunt valabile pentru clienții Orange România și Orange Romania Communications (pentru serviciile de Internet, TV și Telefonie Fixă).
– Serviciul Suport Clienți pentru abonați apelati numarul de telefon 401 -24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite
-Pentru serviciul Orange disponibil in limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00) apelati numarul de contact 474
– 228 este numarul de contact pe care Orange Romania il pune la dispozitia persoanelor cu deficiente de auz (08:00-20:00) Acest numar de telefon nu poate fi accesat în Roaming
Contact Orange – Deranjamente si relatii clienti
Online
din secţiunea Contact sau din contul tău My Orange, secţiunea Mai multe – Asistenţă, fie că ai nevoie de o informaţie sau vrei să ne trimiţi o sesizare din aplicația My Orange, secțiunea Mai multe – Contact
Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea sau reconectarea numărului în caz de pierdere sau furt, perioada contractuală, etc.
De ce sa folosești Djingo?
- Când iei legătura prin chat cu serviciul clienți, poți interacționa cu Djingo, un asistent virtual creat special pentru a-ți oferi asistență.
- Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea să te ajute indiferent de întrebarea pe care o ai.
- Dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, suntem alături de tine în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.
- Dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, poti să un mail scrii la adresa service@orange.com
Apeleaza *100# Self Care dacă ai o cartela PrePay:
- Bonus și Promoții activezi opțiuni de voce pentru cartela ta Prepay
- Roaming, internațional și mesagerie vocală poți activa și dezactiva serviciul de roaming, internațional sau mesagerie vocală și să îți adaugi opțiuni care să îți ofere minute , internet în roaming sau minute internaționale
- Opțiuni poți să îți activezi opțiuni de voce, internet sau opțiuni speciale cum ar fi Deezer, Orange Cloud sau Antivirus
- Credit și reîncărcare efectuezi reîncărcari prin cod sau cumperi perioada de valabilitate pentru cartela ta.
- Poți utiliza reîncărcarea de urgență pentru SIM-ul tău PrePay, transfera credit sau reîncarca alt cont PrePay
- Contul meu, PUK și blocare număr afli informații despre opțiunile active pe cont, programul Orange Phone Credit sau Orange Family.
- În plus, poți să blochezi un abonament în caz de pierdere sau să afli codul PUK
- Setări automate pentru internet si MMS ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău
Dacă ești abonat Orange:
- Cronos, factură și plăți – verifici disponibilul din abonamentul tău, afli costul facturilor tale și confirmi plata acestora
- Reîncărcare PrePay – reîncarci ușor și simplu un număr PrePay Orange, cu opțiuni sau cu credit
- Abonamentul meu, opțiuni și blocare număr – activezi opțiuni pe numărul tău, afli numărul de puncte Thank You disponibile pe contul tău sau îți blochezi abonamentul în caz de pierdere sau furt.
- De asemenea, poți afla și codul PUK.
- Internet, MMS și setări – ai la dispoziție setări de internet și MMS pentru telefonul tău și, de asemenea, opțiuni de internet pentru a naviga liniștit pe orice pagină de internet dorești
- Roaming internațional și mesagerie vocală – activezi și dezactivezi serviciile de roaming și internațional, precum și opțiuni care să-ți ofere minute în roaming sau minute internaționale. În plus, îți setezi cu ușurință mesageria vocală pentru numărul tău.
În marile orașe, semnalul operatorilor de telefonie mobila este bun.
În mediul rural insa, majoritatea antenelor Orange sau Vodafone pentru 4g sau 5g sunt în ransharing, adică folosesc aceiași piloni, deci semnalul este relativ la fel și este împărțit între utilizatorii celor două rețele de telecomunicații.
Vitezele de internet mobil oferite se împart la numărul de utilizatori ce se conectează .