Luați legătura cu un reprezentant GLS – Contact GLS Romania
Dacă aveţi nevoie de informaţii care nu sunt disponibile pe website-ul oficial GLS ,un agent Call Center GLS va sta la dispoziţie. Fie că aveţi nevoie de sfaturi generale despre expedieri, fie că aveţi întrebări cu privire la o expediere anume, puteţi apela telefonic sau puteţi completa formularul de contact.
Pentru întrebări referitoare la expediere, va sfatuim să aveți numărul de expediere (AWB) pregătit.
GLS contact relatii clienti
Modalitati de contact GLS:
Departamentul Relaţii Clienţi GLS Romania vă stă la dispoziţie de luni până vineri, în intervalul 08.00 – 18.00. Modalitatile de a contacta Gls Romania sunt :
- contact serviciul de call center GLS la numărul de telefon: 0269 501 900
- poti vorbi cu un operator din departametul de relatii clienti GLS si prin formularul de contact disponibil pe site-ul oficial.
- prin formularul de contact veti interactiona pe adresa de email oficiala, ulterior veti primi un raspuns cu privire la solicitarea Dvs pe adresa de email inregistrata in formularul de contact
Contact GLS Romania
În cazul în care aveți nevoie de informații care nu sunt disponibile pe website , puteti contacta GLS telefonic, prin e-mail la adresa info@gls-romania.ro, sau prin intermediul formularului de contact.
Contactați GLS telefonic
Departamentul Relații Clienți vă stă la dispoziție de Luni până Vineri, între 08.00 și 18.00 la numarul de telefon :+40 269 501 900*
Dacă doriți să luați legătura cu un departament anume, puteți contacta GLS conform datelor de mai jos:
Relații Clienți GLS 08.00-18.00 h
- Tel.: +40 269 501 900*
- Fax: +40 269 501 950
- E-mail: info@gls-romania.ro
Contact GLS Vânzări – 08.00-17.00
- Tel.: +40 269 501 940*
- Fax: +40 269 501 960
- E-mail: sales@gls-romania.ro
Contact GLS IT / Programe clienți 08.00-16.30
-
- Tel.: +40 269 501 945*
- E-mail: support@gls-romania.ro
Reclamații GLS – Orice tip de reclamație
La GLS, procentul coletelor pierdute și deteriorate este foarte scăzut, fiindcă GLS pune accent pe securitate. Cu toate acestea, dacă nu sunteți mulțumit de serviciile GLS , vă rugăm să transmiteți nemultumirea , astfel icat sa se poata îmbunătăți continuu calitatea serviciilor .
Vă rugăm completaţi formularul de reclamaţii sau contactaţi Gls telefonic.
Pentru a putea verifica reclamaţia dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, este necesar să specificaţi şi numărul de colet.
Contact GLS
Ce ar trebui să fac în cazul în care coletul meu este deteriorat?
Ambalarea produselor este responsabilitatea expeditorilor. GLS acceptă cererea de despăgubire doar în cazul în care există urme de deteriorare pe ambalajul exterior, exemplu: coletul a dispărut. GLS returnează coletul la sediul central și informează expeditorul.
În cazul în care coletul este deteriorat la exterior, vă rugăm verificați conținutul coletului. Curierul GLS va completa un proces verbal de daune în momentul livrării.
Dacă după primirea unui colet intact se constată că bunurile au fost deteriorate, vă rugăm să trimiteți o reclamație expeditorului. GLS nu are dreptul să deschidă și să verifice conținutul pachetului.
Cerere de despăgubire Cerere căutare colet Reclamație Ramburs
GLS Romania este mai prejos decat concurentii de la DHL , Dpd, Fan Courier ,sau Dragon Star si se evidentiaza prin utilizarea tehnologiei de ultima ora pentru a asigura transparenta si siguranta expeditiilor.
TE -AR PUTEA INTERESA SI : Contact DHL Express Romania -Sesizari si reclamatii